Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Gažáková Eva, MgA. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Schönová, Michaela | |
dc.contributor.referee | Černíková Marie, MgA. Ph.D. | |
dc.date.accepted | 2022-9-8 | |
dc.date.accessioned | 2022-11-10T14:45:30Z | - |
dc.date.available | 2021-6-11 | |
dc.date.available | 2022-11-10T14:45:30Z | - |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.date.submitted | 2022-6-30 | |
dc.identifier | 88573 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/50125 | - |
dc.description.abstract | Práce je zaměřena na využití metod dramatické výchovy při práci s emocemi v edukačním procesu v MŠ. Jejím cílem bylo vytvořit literárně-dramatický projekt pro předškolní děti zaměřený na práci s emocemi. Projekt byl ověřen v praxi v rámci akčního výzkumu, jehož prostřednictvím děti získávaly základní povědomí o existenci emocí, učily se emoce vnímat, zpracovávat a hovořit o nich. Teoretická část se obecně zabývá emocemi a jejich vývojem u dětí předškolního věku. Dále sleduje vztah emocí k RVP PV, ŠVP a dramatické výchově. V praktické části je popsána samotná realizace akčního výzkumu a její výsledky. | cs |
dc.format | 67 s. (98 957 znaků) | |
dc.language.iso | cs | |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení | |
dc.subject | předškolní dítě | cs |
dc.subject | emoce | cs |
dc.subject | dramatická výchova | cs |
dc.subject | pohádka | cs |
dc.subject | akční výzkum | cs |
dc.subject | literárně dramatický projekt | cs |
dc.title | Využití metod dramatické výchovy při práci s emocemi v edukačním procesu v MŠ | cs |
dc.title.alternative | The use of methods from drama education for working with emotions in Kindergarten | en |
dc.type | bakalářská práce | |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | |
dc.description.result | Obhájeno | |
dc.description.abstract-translated | The text is mainly focused on the usage of drama methods when working with emotions in Kindergarten. The project was tested in practise as a part of a field research, through which children gained basic knowledge about the existence of emotions, learned how to perceive them, make sense of them and talk about them. The theoretical part explores the concept of emotions themselves and how they impact the development of preschool children. It also examines the relationship between emotions, RVP PV, ŠVP and drama education. The realization of the field research and its results are described in the practical part. | en |
dc.subject.translated | a preschool child | en |
dc.subject.translated | emotions | en |
dc.subject.translated | drama education | en |
dc.subject.translated | a fairytail | en |
dc.subject.translated | field research | en |
dc.subject.translated | literary drama project | en |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Schonova_Michaela_Bakalarska_prace_2022.pdf | Plný text práce | 3,7 MB | Adobe PDF | View/Open |
Schonova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 48,18 kB | Adobe PDF | View/Open |
Schonova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 49,1 kB | Adobe PDF | View/Open |
Schonova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 3,76 MB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/50125
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.