Název: Didaktická rekonstrukce tématu Primáti pro výuku na základní škole
Další názvy: Educational reconstruction of the thematic unit Primates for primary school education
Autoři: Hrubá, Lenka
Vedoucí práce/školitel: Vágnerová Petra, Mgr.
Datum vydání: 2022
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/50230
Klíčová slova: model didaktické rekonstrukce;prekoncept;primáti;přírodopis;základní škola
Klíčová slova v dalším jazyce: the model of educational reconstruction;preconception;primates;biology;middle school
Abstrakt: Diplomová práce se věnuje didaktické rekonstrukci tématu Primáti pro potřeby výuky na základní škole. V této souvislosti bylo realizováno dotazníkové šetření zaměřené na zjištění prekonceptů týkajících se problematiky primátů. Do dotazníkového šetření se zapojili žáci šestého a sedmého ročníku základní školy. Zjištěná data byla analyzována a využita jako podklad pro tvorbu návrhů dvou výukových jednotek tohoto tematického celku.
Abstrakt v dalším jazyce: The diploma thesis deals with the educational reconstruction of the topic Primates for teaching at middle school. As part of the thesis, research of professional literature focussing on educational reconstruction was carried out and subsequently, preconceptions on the topic of Primates of the pupils in the sixth and seventh grades were determined. The obtained data were analyzed and used as a basis for creating proposals for two teaching units of this thematic unit.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP LENKA HRUBA.pdfPlný text práce2,09 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hruba_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce181,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hruba_oponent.pdfPosudek oponenta práce2,18 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hruba_prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce118,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/50230

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.