Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVágnerová Petra, Mgr.
dc.contributor.authorChodorová, Eva
dc.date.accepted2022-9-9
dc.date.accessioned2022-11-10T14:47:09Z-
dc.date.available2020-12-8
dc.date.available2022-11-10T14:47:09Z-
dc.date.issued2022
dc.date.submitted2022-6-29
dc.identifier87521
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/50233-
dc.description.abstractDiplomová práce na téma "Žahavci ve výuce biologie na střední škole" se zabývá především výzkumem konceptů žáků na středních školách a návrhem aktivit do výuky. V teoretické části je provedena rešerše literatury k vymezení tematického celku Žahavci, dále je zde provedeno porovnání učebnic pro základní a střední školy z hlediska počtu ilustrací, uváděných zástupců a pojmů. Praktická část obsahuje dotazníkové šetření pro žáky středních škol zjišťující způsob výuky tohoto tematického celku na jejich škole a didaktický test pro výzkum konceptů. Následně jsou vytvořeny aktivity do výuky pokrývající téměř celý tematický celek.cs
dc.format63 s. (78 202 znaků)
dc.language.isocs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plzni
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení
dc.subjectbiologiecs
dc.subjectstřední školacs
dc.subjectžahavcics
dc.subjectučebnicecs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectdidaktický testcs
dc.subjectkonceptcs
dc.subjectvyučovací jednotkacs
dc.subjectvýukové aktivitycs
dc.titleŽahavci ve výuce biologie na střední školecs
dc.title.alternativeCnidarians in education of Biology at secondary schoolsen
dc.typediplomová práce
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-levelNavazující
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická
dc.thesis.degree-programUčitelství biologie pro střední školy
dc.description.resultObhájeno
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis on the topic "Cnidarians in education of Biology at secondary schools" deals mainly with the research of the conception of students at secondary schools and the design of teaching activities. In the theoretical part, there is literature research to define the thematic unit Cnidarians, then there is a comparison of some textbooks for primary and secondary schools in terms of the number of illustrations, representatives and concepts. The practical part contains a questionnaire survey for secondary school students finding out how is this thematic unit taught at their school and a didactic test for research of conception. Based on the results, teaching activities were proposed covering almost the entire thematic unit.en
dc.subject.translatedbiologyen
dc.subject.translatedsecondary schoolen
dc.subject.translatedcnidariansen
dc.subject.translatedtextbooken
dc.subject.translatedquestionnaire surveyen
dc.subject.translateddidactic testen
dc.subject.translatedconceptionen
dc.subject.translatedteaching uniten
dc.subject.translatedteaching activitiesen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Chodorova.pdfPlný text práce2,4 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chodorova_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce181,56 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chodorova_oponent.pdfPosudek oponenta práce2,67 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Chodorova_prubeh obhajoby.pdfPrůběh obhajoby práce125,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/50233

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.