Název: Námět, koncept a prekoncept ve výtvarné výchově se zaměřením na zdravotně handicapované žáky
Další názvy: The topic, a concept and preconcept in art education focusing on disabled pupils
Autoři: Brunnerová, Barbora
Vedoucí práce/školitel: Slavík, Jan
Datum vydání: 2012
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/5087
Klíčová slova: arteterapie;artefiletika;koncept;prekoncept;komunikace;reflektivní bilance;handicap
Klíčová slova v dalším jazyce: artetherapy;artefiletics;concept;preconcept;communication;reflective balance;handicap
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na výtvarnou činnost handicapovaných lidí a jejím vlivem na jejich postižení, komunikaci a život ve společnosti. Zaznamenává pokroky, vzdělávací posuny, smysluplnost výtvarné činnosti pro žáky, jejich motivaci.
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis focuses on the creative activity of people with disabilities and its impact on their disability, communication and life in society. In my role as observer and guide I have asked myself the questions whether art work could also be one of the ways of communication that might help people with disabilities to move forward ,to encourage them, or even cure? The main concept that allows us to understand what people with disabilities are like is "communication." Not only the communication itself, but also art and art with ideas of Artephiletic especially allows us to get closer and understand humanity, it helps us to develop, it makes us a better person.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce (KVK) / Theses (DEA)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace Brunnerova.pdfPlný text práce1,72 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Brunnerova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce690 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Brunnerova - oponent.pdfPosudek oponenta práce494,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Brunerova - obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce283,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5087

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.