Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorKazana, Athina
dc.contributor.authorArmakolas, Stefanos
dc.contributor.authorKazantzis, Savvas
dc.contributor.authorKrotký, Jan
dc.date.accessioned2023-02-20T11:00:24Z-
dc.date.available2023-02-20T11:00:24Z-
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationKAZANA, A. ARMAKOLAS, S. KAZANTZIS, S. KROTKÝ, J. The Teacher’s Cognitive Role in the Efficiency of Distance Education: A Case Study. Social Education Research, 2022, roč. 3, č. 2, s. 299-306. ISSN: 2717-5723cs
dc.identifier.issn2717-5723
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/51516
dc.description.abstractTato studie si klade za cíl prozkoumat názory předškolních učitelů Školy pedagogického a technologického vzdělávání (ASPAITE) ohledně dovedností online učitelů-poradců a účinnosti distančního vzdělávání během pandemie COVID-19. Cíl realizované studie souvisí s kontinuálním výzkumem tak, aby se zvýšila efektivita potenciálních učitelů v distančním vzdělávání. Nejprve bude věnována pozornost koncepčně klíčovému pojmu distančního vzdělávání a poté přistoupíme k rozsáhlému představení jeho základních principů a charakteristik: aktivního vyučování, vedení a řízení, aktivního učení studentů a technologických schopností. Výsledky provedeného výzkumu ukazují, že role učitele/poradce v distančním vzdělávání je mnohostranná, neboť musí využívat a uplatňovat nejen formální a neformální kvalifikace používané v konvenčním vzdělávání, ale i doplňkové, které překlenují fyzická nepřítomnost.cs
dc.format8 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherUniversal Wiser Publisheren
dc.relation.ispartofseriesSocial Education Researchen
dc.rights© Creative Commons Attribution 4.0 International License.en
dc.subjectučitel-poradcecs
dc.subjectdálkové studiumcs
dc.subjectaktivní vyučovánícs
dc.subjectaktivní učenícs
dc.titleThe Teacher’s Cognitive Role in the Efficiency of Distance Education: A Case Studyen
dc.title.alternativeKognitivní role učitele v efektivitě distančního vzdělávání: případová studiecs
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThis paper aims to examine preservice teachers’ views of the School of Pedagogical and Technological Education (ASPAITE) regarding the skills of online teachers-counselors and the effectiveness of distance education during the pandemic of COVID-19. The aim of the conducted study is related to a continuous effort of research so as to ameliorate potential teachers’ effectiveness in distance education. Firstly, attention will be drawn to the concept-key term of distance education, and afterwards, we are going to proceed into an extensive presentation of its basic principles and characteristics: active teaching, leadership and management, active learning of students and technological abilities. The results of the conducted research show that the role of teacher/counselor in distance education is a multiple one, as he or she must utilize and apply not only formal and informal qualifications as used in conventional education but also additional ones that bridge the gap of physical absence.en
dc.subject.translatedteacher-advisoren
dc.subject.translateddistance educationen
dc.subject.translatedactive teachingen
dc.subject.translatedactive learningen
dc.identifier.doi10.37256/ser.3220221641
dc.type.statusPeer-revieweden
dc.identifier.obd43936524
dc.project.IDSGS-2020-019/Rozvoj technické gramotnosti v kontextu inovace primárního, preprimárního a nižšího sekundárního polytechnického vzdělávánícs
Vyskytuje se v kolekcích:Články / Articles (KMT)
OBD

Soubory připojené k záznamu:
Soubor VelikostFormát 
SER_Armakolas_Krotky.pdf328,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/51516

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.

hledání
navigace
  1. DSpace at University of West Bohemia
  2. Publikační činnost / Publications
  3. OBD