Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMach, Petr
dc.contributor.authorSkleničková, Monika
dc.date.accepted2012-06-01
dc.date.accessioned2013-06-19T06:25:26Z-
dc.date.available2010-09-01cs
dc.date.available2013-06-19T06:25:26Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-03-30
dc.identifier39773
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5374
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá náměty pro pracovní vyučování na prvním stupni základní školy. Teoretická část práce vymezuje pojmy - výchova a vzdělávání v základní škole praktické, mentální postižení, kognitivní procesy, pracovní vyučování, motivace, tvořivost a aktivita, materiály a pomůcky využívané v pracovním vyučování. V praktické části je uveden soubor osmnácti námětů pro pracovní vyučování na prvním stupni základní školy praktické, z nichž osm slouží k ověření zadaných námětů v praxi. Zbývajících deset potom jako volně využitelné náměty pro ostatní pedagogy. Cílem práce je zjistit na základě poznatků, zda jsou žáci základní školy praktické schopni realizovat zadaná témata samostatně a zda je námět vhodný, srozumitelný a povoluje žákům využívat vlastní kreativitu a fantazii.cs
dc.format92 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectzákladní škola praktickács
dc.subjectkognitivní procesycs
dc.subjectmentální postiženícs
dc.subjectpracovní vyučovánícs
dc.subjecttvořivostcs
dc.subjectfantaziecs
dc.subjectmateriálcs
dc.subjectpomůckycs
dc.titleNáměty pro pracovní vyučování na 1. stupni základní školycs
dc.title.alternativeTips for manual training activities in primary educationen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra technické výchovycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis provides the reader with several activities, tips and topics that were devised to be used in manual training classes at primary school level. The theoretical part examines certain particularities of the educational process in special schools and explains terms such as mental retardation, cognitive processes, manual training classes, motivation, creativity, interaction, teaching aids and materials used in manual training classes. In the practical part of the thesis a set of eighteen tips for manual training classes at special primary school is introduced. Eight of the activities were used to validate the hypothesis in practice. The rest of the activities devised serves as a source of ideas for other teachers. The aim of the diploma thesis is to determine whether special primary school students are capable of pursuing autonomously the activities that were designed and whether the topics are appropriate, understandable and allow students to use their creativity and fantasy.en
dc.subject.translatedspecial primary schoolen
dc.subject.translatedcognitive processesen
dc.subject.translatedmental retardationen
dc.subject.translatedmanual trainingen
dc.subject.translatedcreativityen
dc.subject.translatedfantasyen
dc.subject.translatedteaching materialsen
dc.subject.translatedteaching aidsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Namety pro pracovni vyucovani na 1.stupni ZS.pdfPlný text práce2,9 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
posudekvpSklenickova.pdfPosudek vedoucího práce1,27 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sklenickova IMG.pdfPosudek oponenta práce782,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sklenickova - prot..pdfPrůběh obhajoby práce53,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5374

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.