Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrotký, Jan
dc.contributor.authorElicharová, Eva
dc.date.accepted2012-06-01
dc.date.accessioned2013-06-19T06:25:28Z
dc.date.available2010-11-15cs
dc.date.available2013-06-19T06:25:28Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-03
dc.identifier42790
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5380
dc.description.abstractDiplomová práce na základě potvrzení hypotézy o kladném vlivu předmětu pracovní výchovy na rozvoj osobnosti žáka, předkládá návrh metodické příručky pro učitele prvního stupně základních škol. Tato metodická příručka bude pomocným materiálem učitelům pro výuku předmětu pracovní výchova. Navazuje na metodickou příručku kterou autorka vydala v roce 2000 ve spolupráci s MŠMT. Byla určena učitelům 4.-6. ročníkům ZŠ pro výuku pracovní výchovy. S navrhovanou příručkou pro 1.-3. ročník bude tvořit komplexní pracovní metodickou pomůcku učitelům,kteří vyučují pracovní vyučování na 1.stupni ZŠ.cs
dc.format80 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectrozvoj osobnostics
dc.subjectpracovní vyučovánícs
dc.subjectkreativitacs
dc.subjectintelektová úroveňcs
dc.subjectpracovní atmosféracs
dc.subjectsamostatnostcs
dc.subjectkooperacecs
dc.subjectzodpovědnostcs
dc.subjectmetodická příručkacs
dc.subjectinspirace učitelůmcs
dc.subjectkeramická hlínacs
dc.subjectpřírodní materiálcs
dc.subjectpapírcs
dc.subjectodpadový materiálcs
dc.subjectdrátcs
dc.subjectlátkacs
dc.subjectkůžecs
dc.subjectdřevocs
dc.subjectlidová řemeslacs
dc.titleMetody osobnostního rozvoje žáků na prvním stupni základní školycs
dc.title.alternativeMethods for personality development of pupils at primary and middle schoolsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra technické výchovycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis, on the basis of validation of the hypothesis regarding the positive effect of the school subject of Work Education on the personality development of pupils, presents a proposal of a methodical manual for teachers at primary and middle schools. This methodical manual will be a useful work material for teachers of Work Education. It follows up the first methodical manual which the authoress published in conjunction with the MŠMT in 2000. It was dedicated to primary teachers of the 4th to 6th classes. Together with the herein proposed manual for the classes 1 to 3 , it will create a complex methodical aid for teachers, who teach the subject of Work Education at primary and middle schools.en
dc.subject.translatedpersonality developmenten
dc.subject.translatedwork educationen
dc.subject.translatedcreativityen
dc.subject.translatedintellectual levelen
dc.subject.translatedwork atmosphereen
dc.subject.translatedindependenceen
dc.subject.translatedcooperationen
dc.subject.translatedresponsibilityen
dc.subject.translatedmethodicalal manualen
dc.subject.translatedinspiration for teachersen
dc.subject.translatedceramic clayen
dc.subject.translatednatural materialen
dc.subject.translatedpaperen
dc.subject.translatedwaste materialen
dc.subject.translatedwireen
dc.subject.translatedtextileen
dc.subject.translatedleatheren
dc.subject.translatedwooden
dc.subject.translatedfolk craftsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace 2.pdfPlný text práce6,73 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
elicharova_pos.bmpPosudek vedoucího práce3,92 MBBMPNáhled
Zobrazit/otevřít
Elicharova - opon..pdfPosudek oponenta práce63,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Elicharova - prot..pdfPrůběh obhajoby práce56,37 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5380

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.