Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorWagnerová, Jarmila
dc.contributor.authorRacková, Michaela
dc.date.accepted2012-06-01
dc.date.accessioned2013-06-19T06:35:22Z
dc.date.available2010-12-03cs
dc.date.available2013-06-19T06:35:22Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-19
dc.identifier42912
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5418
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá znalostí velkých tiskacích písmen u dětí v předškolním věku. Teoretická část diplomové práce obsahuje problematiku školní zralosti a připravenosti, rozebírá předškolní vzdělávání dle Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání s důrazem na rozvoj předčtenářství, dále se zabývá se předškolním obdobím, jako jednou z etap vývoje člověka, popisuje metody nácviku čtení na základních školách s důrazem na metodu analyticko-syntetickou a metodu genetickou. Praktická část práce se věnuje vlastnímu výzkumu, kde je zjišťován počet ? procento dětí, které znají, umí pojmenovat velká tiskací písmena.cs
dc.format80 s. (67 660 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectškolní zralostcs
dc.subjectškolní připravenostcs
dc.subjectpředškolní věkcs
dc.subjectsyntetická metodacs
dc.subjectanalytická metodacs
dc.subjectanalyticko-syntetická metodacs
dc.subjectpředškolní vzdělávánícs
dc.subjectvelká tiskací písmenacs
dc.subjectkognitivní vývojcs
dc.subjecttělesný vývojcs
dc.titleZnalost velkých tiskacích písmen u šestiletých dětí před vstupem do 1.třídycs
dc.title.alternativeSix years old children and their familiarity with capital letters before entering grade 1 of primary schoolsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra německého jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the knowlege of the capital letters among children in pre school period. The theoretical part of the thesis includes issues of school maturity and learner's development. It also examines pre school knowledge of children according to school framework. The research is focused on learner's ability and development of pre school period as one of the stages of human development. It also desribes methods of training in reading for primary schools with an emphasis on analytical-syntetical method. The practical part of the thesis deals with its own research, where it is tested with number of children who are already able to name and recognize the capital letters.en
dc.subject.translatedschool readinessen
dc.subject.translatedschool readinessen
dc.subject.translatedpreschool ageen
dc.subject.translatedsynthetic methoden
dc.subject.translatedanalytical methoden
dc.subject.translatedanalytical and synthetic methoden
dc.subject.translatedpre-school educationen
dc.subject.translatedlarge block lettersen
dc.subject.translatedcognitive developmenten
dc.subject.translatedphysical developmenten
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
M.Rackova-diplomova prace.pdfPlný text práce406,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
rackova_vp.pdfPosudek vedoucího práce223,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
rackova_op.pdfPosudek oponenta práce249,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
rackova_obh.pdfPrůběh obhajoby práce123,98 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5418

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.