Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSovová, Pavla
dc.contributor.authorMichálková, Alena
dc.date.accepted2012-08-28
dc.date.accessioned2013-06-19T06:46:00Z-
dc.date.available2010-06-18cs
dc.date.available2013-06-19T06:46:00Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-06-29
dc.identifier42280
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5586
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je nástin problematiky vnímání předškolních pedagogů, se zaměřením na důležitost této profese v edukačním procesu. Práce je rozdělena na dvě základní části. V první je obsažen stručný výklad toho, kdo je předškolní pedagog podle školské legislativy, co je obsahem jeho povolání a jaké je jeho platové ohodnocení podle příslušných dokumentů. Ve druhé části je definován průběh a zhodnocení výzkumné sondy, zjišťující jak profesi učitele/ky MŠ vnímá laická (nepedagogická) veřejnost.cs
dc.format47 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectkompetence pedagogů MŠcs
dc.subjectpředškolní pedagogcs
dc.subjectpředškolní vzdělávánícs
dc.titleJak je vnímána profese předškolního pedagogacs
dc.title.alternativeHow are pre-primary pedagogues percepteden
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis work deals with issue of perception of pre-primary pedagogues, with focus on importance of this profession during educational process. The work is divided into two basic sections. The first one contains a definition of pre-primary pedagogues according to school legislation, what is the subject of their profession, and what is their pay rate according to respective legal documents. The second section is dedicated to an exploratory study, that aims to uncover how uninitiated public perceive the profession of pre-primary pedagogues.en
dc.subject.translatedcompetency of pre-primary pedagogueen
dc.subject.translatedpre-primary pedagogueen
dc.subject.translatedpre-primary educationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Michalkova Alena_BP.pdfPlný text práce492,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
michalkova VP.pdfPosudek vedoucího práce29,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
michalkova OP.pdfPosudek oponenta práce35,21 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
michalkova O.pdfPrůběh obhajoby práce13,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5586

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.