Title: | Motivace žáků k předmětu Zbožíznalství na SOŠ a SOU Podbořany |
Other Titles: | Students motivation to learning Artickel knowlege |
Authors: | Fousová, Petra |
Advisor: | Soukupová, Pavla |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/5621 |
Keywords: | motivace;škola;učitel;výuka;zbožíznalství;žák |
Keywords in different language: | motivation;school;teacher;teaching;artickel knowlege;pupil |
Abstract: | Bakalářská práce s názvem Motivace žáků k předmětu Zbožíznalství je rozdělena na dvě části. Část teoretickou, ve které jsou zpracovány základní pojmy motivace. Praktická část se zabývá analýzou motivace na základě vyhodnocení výsledků získaných provedeným výzkumem na SOŠ a SOU Podbořany. Cílem předkládané bakalářské práce je zjistit, čím jsou žáci motivováni k předmětu Zbožíznalství s porovnáním motivace k jinému povinnému předmětu. |
Abstract in different language: | Bachelor thesis entitled Motivating students to the subject Artickel knowlege is divided into two parts. Theoretical, that are processed in the basic concepts of motivation. The practical part deals with the analysis of motivation based on evaluation results from research conducted at the SOS and SOU Podbořany. The aim of this thesis is to find out what the students are motivated to subject Artickel knowlege comparing motivation to another compulsory subject. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
BAKALARSKA PRACE - Petra Fousova.pdf | Plný text práce | 303,45 kB | Adobe PDF | View/Open |
fousova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 26,75 kB | Adobe PDF | View/Open |
fousova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 39,6 kB | Adobe PDF | View/Open |
fousova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 8,74 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/5621
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.