Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSlavíková, Libuše
dc.contributor.authorHron, Daniel
dc.date.accepted2012-08-28
dc.date.accessioned2013-06-19T06:53:16Z
dc.date.available2010-12-03cs
dc.date.available2013-06-19T06:53:16Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-07-09
dc.identifier44677
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/5725
dc.description.abstractV této bakalářské práci si kladu za cíl představit metodu výuky na anglických jazykových školách LITE. Úvod teoretické části tvoří lingvistické pozadí jazykové výuky a srovnání strukturální a funkčně/pojmové metody a popsána jsou rovněž alternativní pedagogická hnutí praktivovaná v České republice. Představen je zakladatel myšlenky L. Ron Hubbard a jeho filozofický systém zvaný Aplikovaná skolastika. Praktická část práce se zabývá reálnou funkčností LITE výukového prostředí zkoumanou v roli pozorovatele a vyzkoušenou poté v experimentální hodině. Součásti experimentu byla i interakční analýza. Připojeny jsou dotazníky adresované řediteli LITE Plzeň a účastníkům experimentu jakož i doplňující vzorky z výzkumucs
dc.format115 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvýuka jazykůcs
dc.subjectalternativní metody výuky jazykůcs
dc.subjectLITEcs
dc.subjectaplikovaná scholastikacs
dc.subjectL. Ron Hubbardcs
dc.subjectanalýza interakcecs
dc.titleMapa metod užitých při výuce na jazykových školách v Plznics
dc.title.alternativeApplied Scholastics and Its Use in Teaching in Language School LITE Pilsen - Interaction Analysisen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra anglického jazykacs
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of my undergraduate thesis is to deal with the teaching method of LITE English schools. The theoretical part introduces linguistic background for grammar and language teaching in the terms of notional/functional opposed to structural approach and identifies alternative education movements akin to Applied Scholastics. L. Ron Hubbard the founder of the idea is introduced and his ideas compared to mainstream science. Practical part deals with the actual functionality of LITE teaching environment experienced as an observer and consequently proved in an experimental session. Interaction analysis of one experienced LITE lesson is also included. Questionnaires given to former students and LITE headmaster are attached as well as other additional research materials.en
dc.subject.translatedESL and EFL teachingen
dc.subject.translatedalternative methods in language teachingen
dc.subject.translatedLITEen
dc.subject.translatedapplied scholasticsen
dc.subject.translatedL. Ron Hubbarden
dc.subject.translatedinteraction analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Daniel Hron BP.pdfPlný text práce890,53 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hron V.pdfPosudek vedoucího práce112,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hron O.pdfPosudek oponenta práce110,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hron.pdfPrůběh obhajoby práce35,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/5725

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.