Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPěchoučková, Šárka
dc.contributor.authorKovářová, Alena
dc.date.accepted2013-08-29
dc.date.accessioned2014-02-06T12:27:20Z-
dc.date.available2010-12-06cs
dc.date.available2014-02-06T12:27:20Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-06-28
dc.identifier42888
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7132
dc.description.abstractDiplomová práce ?Problém čtyř barev? je rozdělena do dvou částí. V první části jsou popsány především teoretické poznatky o matematickém problému, obzvláště pak o problému čtyř barev. Dále jsem se věnovala teoretickým poznatkům o specifických poruchách učení. V praktické části se žáci seznámili s problémem na základě vlastního objevování. Na základě mnou navržených a dětmi zpracovaných obrázků a pozorování je zde analyzována úspěšnost při řešení tohoto problému, popis strategií dětí při řešení této problematiky a zapojení dětí se specifickými poruchami učení.cs
dc.format67 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectproblém čtyř barevcs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectspecifické poruchy učenícs
dc.subjectúspěšnostcs
dc.titleProblém čtyř barevcs
dc.title.alternativeThe four-color problemen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra technické výchovycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma work "Four color problem" is divided into two parts. In the first part are mainly described the theoretical findings of a mathematical problem, especially The four color problem. Furthermore , I paid attention to the theoretical knowledge about specific learning disorders. In the practical part, the students met with a problem based on their own discoveries. After the images and observation proposed by me were proccessed by children analitical method is used here to measure success rate of solving this problem. Moreover a description of how the childern coped with the problem and also involvement of the childern with specific learning difficulties is analyzed.en
dc.subject.translatedthe four color problemen
dc.subject.translatedstrategyen
dc.subject.translatedspecific learning disordersen
dc.subject.translatedsuccess rateen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Problem_ctyr_barev.pdfPlný text práce1,05 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kovarova - ved..pdfPosudek vedoucího práce117,66 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
XIV. Oponentni posudek diplomove prace_ Kovarova.pdfPosudek oponenta práce43,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kovarova - prot..pdfPrůběh obhajoby práce53,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7132

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.