Title: Tvorba interaktivní multimediální formy materiálů pro podporu výuky kartografie
Other Titles: Creation of interactive multimedia materials for support of teaching cartography
Authors: Foršt, Jiří
Advisor: Čerba, Otakar
Referee: Vondráková, Alena
Issue Date: 2013
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/7134
Keywords: multimediální materiál;tutoriál;multimediální aplikace;kartogram;tvorba mapy
Keywords in different language: multimedia tutorial;multimedia application;choropleth map;map creation
Abstract: Cílem bakalářské práce je vytvoření několika interaktivních multimediálních tutoriálů, které by měly sloužit jako podpůrné materiály pro výuku kartografie. Náplň všech materiálů je přitom koncentrována na jedno téma, a to na kartogramy. Veškeré výstupy práce jsou zpracovány v anglickém jazyce a prezentovány na zrealizovaných webových stránkách projektu. Celá práce se však úplně nezabývá jen samotnou tvorbou multimediálních materiálů. Jedna kapitola je rovněž věnována zkoumání kartogramů z teoretického hlediska.
Abstract in different language: The aim of this Bachelor Thesis is to create several interactive multimedia tutorials that should become a support for teaching cartography. Its content is concentrated only on one subject, which is a choropleth map (technique). All project outputs are in English and user can find them on established project website. Nevertheless, this work does not deal only with the creation of multimedia tutorials. There is also a focus on theoretical research of choropleth technique within one chapter.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMA)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP - Jiri Forst.pdfPlný text práce1,93 MBAdobe PDFView/Open
PV_Forst.pdfPosudek vedoucího práce184,87 kBAdobe PDFView/Open
PO_Forst.pdfPosudek oponenta práce140,99 kBAdobe PDFView/Open
OBH_Forst.pdfPrůběh obhajoby práce48,54 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/7134

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.