Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrňoul, Zdeněk
dc.contributor.authorGruber, Ivan
dc.contributor.refereeHrúz, Marek
dc.date.accepted2013-06-25
dc.date.accessioned2014-02-06T12:30:39Z-
dc.date.available2012-09-24cs
dc.date.available2014-02-06T12:30:39Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-17
dc.identifier53886
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7424
dc.description.abstractTato práce se zaměřuje na metody získávání, zpracování a následnou klasifikaci trojrozměrných dat tvaru lidského obličeje. Je zde popsán také vhodný algoritmus pro přizpůsobení 3D dat pořízených zařízením Kinect Xbox360 modelu vytvořeného univerzitou v Baselu, který je modifikován pomocí implementace hloubkového ořezu a volnosti v pohybu. Pro přizpůsobení je využit algoritmus simulovaného žíhání, pomocí kterého jsou zpracována reálná data celkem devíti různých osob. Následné klasifikace těchto dat probíhá pomocí tří typů klasifikátorů, z čehož nejlepší výsledky poskytuje SVM klasifikátor.cs
dc.format62 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subject3D datacs
dc.subject3D rekonstrukcecs
dc.subjecttvarovatelný model lidského obličejecs
dc.subjectpřizpůsobování modelucs
dc.subjectklasifikacecs
dc.subjectrozpoznávání obrazůcs
dc.titleRozpoznávání lidské tváře využitím hloubkových dat a 3D modelucs
dc.title.alternativeFace recognition using depth data and 3D modelen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.description.departmentKatedra kybernetikycs
dc.thesis.degree-programAplikované vědy a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis is focused on methods of capturing, editing and subsequent classification of three-dimensional shape data of a human face. There is also described an algorithm for fitting 3D data captured by device Xbox360 Kinect to model created by University in Basel, which is modified by implementing crop in depth and possibility of movement. Algorithm of simulated is used fitting 3D data. By using this algorithm we compile real data of nine different people. Subsequent classification of these data is made by using three types of classifiers, from which the best results are obtained by SVM classifier.en
dc.subject.translated3D dataen
dc.subject.translated3D reconstructionen
dc.subject.translatedmorphable face modelen
dc.subject.translatedmodel fittingen
dc.subject.translatedclassificationen
dc.subject.translatedpattern recognitionen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KKY)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova_prace.pdfPlný text práce5,7 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
gruber-v.pdfPosudek vedoucího práce509,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
gruber-o.pdfPosudek oponenta práce478,4 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
gruber-p.pdfPrůběh obhajoby práce231,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7424

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.