Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHorová, Helena
dc.contributor.authorHaplová, Tereza
dc.contributor.refereeFenclová, Marie
dc.date.accepted2013-06-04
dc.date.accessioned2014-02-06T12:31:41Z
dc.date.available2012-04-30cs
dc.date.available2014-02-06T12:31:41Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-30
dc.identifier51551
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7521
dc.description.abstractTato práce se zabývá vyučovaním/učením francouzštiny jako druhého cizího jazyka za předpkladu, že prvním cizím jazykem je pro studenty angličtina. V první části je popsaná jazyková situace v Evropě respektive Evropské unii a v České republice, druhá část je názorná ukázka využití znalosti angličtiny v hodinách francouzštiny.cs
dc.format42 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isofrfr
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectangličtinacs
dc.subjectfrancouzštinacs
dc.subjectprvní cizí jazykcs
dc.subjectdruhý cizí jazykcs
dc.subjectEvropská uniecs
dc.subjectČeská republikacs
dc.subjectFOScs
dc.subjectFLEcs
dc.subjectEFLcs
dc.subjectgramatikacs
dc.subjectslovní zásobacs
dc.subjectvýpůjčkycs
dc.subjectanglicismycs
dc.subjectfalešní přátelécs
dc.titleVyužití znalosti anglického jazyka ve výuce francouzštiny jako druhého cizího jazykacs
dc.title.alternativeExploitation de la connaissance de l'anglais pour l'acquisition du français comme la deuxi me langue étrangreen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.description.departmentKatedra románských jazykůcs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultNeobhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis delas with teaching French as the second foreign language assuming that English is the first foreign language. In the first part, there is a description of language situation in Europe or rather in the European Union and in the Czech Republic, in the second part there is a demonstration of the utilisation and of the application of knowledge of English in classes of French.en
dc.subject.translatedenglishen
dc.subject.translatedfrenchen
dc.subject.translatedfirst foreign languageen
dc.subject.translatedsecond foreign languageen
dc.subject.translatedEuropean unionen
dc.subject.translatedCzech republicen
dc.subject.translatedFOSen
dc.subject.translatedFLEen
dc.subject.translatedEFLen
dc.subject.translatedgrammaren
dc.subject.translatedvocabularyen
dc.subject.translatedborrowingsen
dc.subject.translatedanglicismsen
dc.subject.translatedfalse friendsen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KRO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova_prace_Tereza_Haplova_2013.pdfPlný text práce260,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Haplova_vedouci.PDFPosudek vedoucího práce516,72 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Haplova_oponent.PDFPosudek oponenta práce414,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Haplova_posudek.PDFPrůběh obhajoby práce334,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7521

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.