Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČechurová, Lenka
dc.contributor.authorBárta, Ondřej
dc.contributor.refereeTlučhoř, Jan
dc.date.accepted2013-06-13
dc.date.accessioned2014-02-06T12:33:57Z-
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:33:57Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier52680
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7663
dc.description.abstractHlavním cílem předložené bakalářské práce je poskytnout rozbor volební kampaně v Plzeňském kraji (krajské volby) z hlediska politického marketingu. Práce se tematicky zaměřuje na čtyři hlavní politické strany, které získaly více než 5% volebních hlasů a dostaly se do krajského zastupitelstva Plzeňského kraje, a to ODS, ČSSD, KSČM a TOP 09 a Starostové. Současně se práce snaží odpovědět na otázku, zda-li strany použily všechny marketingové nástroje v dostatečném množství a zda-li jejich program splnil očekávání voličů a dále formuluje závěry a dává doporučení pro další období. Základem pro analýzu a formulování závěrů a doporučení bylo dotazníkové šetření.cs
dc.format70 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvolební kampaňcs
dc.subjectvolbycs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectstranacs
dc.subjectlídrcs
dc.subjecttelevizecs
dc.subjectdebatycs
dc.subjectprogramcs
dc.subjecttiskcs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.titleKrajské volby 2012 pohledem politického marketingucs
dc.title.alternativeRegional elections 2012 in the view of political marketingen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe main aim of the presented bachelor thesis is to provide an analysis of the election campaign in Pilsen Region in 2012 (regional election) from the view of political marketing. The topic covers four main political parties which achieved more then 5% of electoral votes and entered into council namely the Civil Democratic Party, the Czech Social Democratic Party, the Communist Party of Bohemia and Moravia and TOP 09 and Mayors. At the same time the thesis tries to answer a question whether parties used all political marketing elements in sufficient quantity and whether their programs fulfilled expectation of electors and further formulates definite conclusions and gives recommendations for next period. Base for analysis and formulation of conclusions and recommendations was questionnaire survey.en
dc.subject.translatedelection campaignen
dc.subject.translatedelectionen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedpartyen
dc.subject.translatedleaderen
dc.subject.translatedtelevisionen
dc.subject.translateddebatesen
dc.subject.translatedmanifestoen
dc.subject.translatedpressen
dc.subject.translatedinterneten
dc.subject.translatedquestionnaire surveyen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Barta_Ondrej_BP.pdfPlný text práce3,12 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Barta_V.pdfPosudek vedoucího práce1,04 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Barta_O.pdfPosudek oponenta práce729,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Barta_P.jpgPrůběh obhajoby práce325,12 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7663

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.