Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová, Dita
dc.contributor.authorFormánková, Tereza
dc.contributor.refereeTlučhoř, Jan
dc.date.accepted2013-09-10
dc.date.accessioned2014-02-06T12:34:06Z-
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:34:06Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-08-22
dc.identifier52688
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7669
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce pojednává o konkrétních nástrojích marketingového mixu malé kamenické firmy Inkasta s.r.o. a o jejich rozdílném využití na trzích B2B a B2C. První část práce obsahuje teoretický úvod k problematice marketingového mixu a základní charakteristiku B2B a B2C trhu. Dále se práce věnuje analýze samotné firmy Inkasta, a to zejména tomu, jaké marketingové nástroje a v jaké míře firma na obou cílových trzích využívá. V poslední nejdůležitější kapitole autorka na základě analýzy firmy a jejího marketingového mixu navrhla několik opatření pro zlepšení fungování firemního marketingu na trhu B2B i B2C. Hlavním výstupem jsou právě marketingové návrhy, které jsou představeny ve dvou částech, a to postupně pro B2C a poté pro B2B trh. Návrhy by po uplatnění v praxi měly firmě pomoci bojovat s konkurencí, zvýšit počet nových i věrných zákazníků a tím i zvýšit její podíl na trhu. ?cs
dc.format83 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectB2B trhcs
dc.subjectB2C trhcs
dc.titleVyužití nástrojů marketingového mixu vybrané firmy na B2B a B2C trzíchcs
dc.title.alternativeThe use of marketing instruments in a chosen company in B2B and B2C marketsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on particular instruments of marketing mix of a small stonemason's company called Inkasta s.r.o. and on the different use of these tools on B2B and B2C market. The first part provides the theoretical introduction to marketing mix and to B2B and B2C market. The next part presents the chosen company and analyzes it´s use of tools of marketing mix on both target markets. The last, most important chapter is dedicated to some suggestions how to improve the company´s marketing. The main outputs of the thesis are these improvement proposals which are presented at first for the B2C market and then for B2B market. The proposals are supposed to help the company to increase the number of customers and to raise the share of market in the hard competitive environment.en
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedB2B marketen
dc.subject.translatedB2C marketen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska_prace formankova.pdfPlný text práce2,37 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Formankova_V.pdfPosudek vedoucího práce967,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Formankova_O.pdfPosudek oponenta práce1,06 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Formankova_P.jpgPrůběh obhajoby práce391,16 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7669

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.