Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorČesal, Pavel
dc.contributor.authorSkuhravý, Tomáš
dc.contributor.refereeEger, Ludvík
dc.date.accepted2013-06-04
dc.date.accessioned2014-02-06T12:33:42Z
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:33:42Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier52745
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7684
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na metodu marketingového výzkumu, tzv. Mystery shopping. Téma bylo zvoleno na základě reálného zájmu zadavatele o provedení Mystery shoppingu v jednotlivých prodejních místech ALGON PLUS AUTO, a. s. Tato bakalářská práce se skládá z několika částí. Nejprve byl vytvořen teoretický podklad, který byl následně aplikován do praktické části. Na základě potřeb zadavatele byly vytvořeny mystery formulář a mystery scénář, jež byly využity při sběru primárních dat. Výstupem této práce je komplexní zhodnocení prodejního procesu zadavatele. Pro zjištěné nedostatky byla navržena příslušná opatření.cs
dc.format73 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce není přístupný.cs
dc.subjectALGON PLUS - AUTOcs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmetoda mystery shoppingcs
dc.titleMystery shopping dle zadání ALGON PLUS - AUTO, a.s.cs
dc.title.alternativeMystery shopping by entering ALGON PLUS - AUTO, a.s.en
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessclosedAccessen
dc.description.abstract-translatedThe submitted thesis focuses on one of the methods of marketing research called Mystery Shopping. The subject was chosen on the basis of the customer´s real interest in the execution of Mystery Shopping at particular sale points of ALGON PLUS AUTO, a.s. This bachelor thesis consists of several parts. At first, a theoretical foundation was made which was subsequently applied in the practical part. Moreover, a mystery form and scenario were created according to customer´s needs. Both documents were used during the collection of primary data. The output of this work is a complex evaluation of the customer´s selling process and several recommendations of appropriate measures for the established faults.en
dc.subject.translatedALGON PLUS - AUTOen
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedmethod mystery shoppingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Skuhravy Tomas.pdfPlný text práce1,12 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii
Skuhravy _V.pdfPosudek vedoucího práce877,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Skuhravy -O.pdfPosudek oponenta práce985,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Skuhravy_P.jpgPrůběh obhajoby práce368,21 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít
Skuhravy.pdfOdůvodnění nezveřejnění VŠKP297,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít  Vyžádat kopii


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7684

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.