Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPetrtyl, Jan
dc.contributor.authorProkůpek, Miroslav
dc.contributor.refereeTlučhoř, Jan
dc.date.accepted2013-06-13
dc.date.accessioned2014-02-06T12:33:54Z-
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:33:54Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier53147
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7716
dc.description.abstractPráce hodnotí webovou prezentaci firmy Crosscafe original s. r. o., umístěnou na adrese crosscafe.cz. Práce si dále klade za cíl porovnat úroveň webových prezentací mezi subjekty z kavárenského průmyslu a zjistit současný stav dosahované úrovně při osvojování webových prezentací. Prezentace subjektů vybraných pro porovnání jsou umístěny na adresách starbuckscoffe.cz, olalacafe.cz and streetcafe.cz. Použitá metodika je odvozena od Egera a skládá se ze 4 částí: marketing, použitelnost, web design a technické zpracování. V této verzi byl kladen důraz na informační hodnotu pro uživatele. Tato práce hodnotí současný stav. Snaží se rozpoznat slabá místa, na která hledá možná vylepšení a úpravy, stejně jako přichází s návrhy k aplikaci nových prvků webové prezentace. ?cs
dc.format75 s. (89 000 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectinternet marketingcs
dc.subjectweb designcs
dc.subjectpoužitelnostcs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectwebová prezentacecs
dc.subjecthodnocení internetové prezentacecs
dc.titleHodnocení webové prezentace vybrané organizacecs
dc.title.alternativeEvaluation of selected company's websiteen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis presents a web presentation evaluation of Crosscafe original Ltd, located at crosscafe.cz. It also brings comparison with industry´s other players to examine cafe industry?s current state of successfully adopting web pages usage. The others subject´s presentations are located at starbuckscoffe.cz, olalacafe.cz and streetcafe.cz. Used methodology is derived from Eger and consists of 4 parts: marketing, usability, graphic design and technical processing. User information benefit was considered at high priority in this application. The paper evaluates the current situation; it is trying to identify weak points and based on that it sets recommendations how to adjust existing elements but also add new ones.en
dc.subject.translatedinterneten
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedinternet marketingen
dc.subject.translatedweb designen
dc.subject.translatedusabilityen
dc.subject.translatedinterneten
dc.subject.translatedweb presentationen
dc.subject.translatedweb presentation evaluationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Miroslav Prokupek.pdfPlný text práce3,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prokupek_v.pdfPosudek vedoucího práce1,02 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prokupek -O.pdfPosudek oponenta práce630,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prokupek_P.jpgPrůběh obhajoby práce357,71 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7716

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.