Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPetrtyl, Jan
dc.contributor.authorTrnka, Radek
dc.contributor.refereeKrálová, Lenka
dc.date.accepted2013-06-14
dc.date.accessioned2014-02-06T12:33:18Z-
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:33:18Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier53159
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7723
dc.description.abstractBakalářská práce má za úkol hodnotit webové prezentace 20 vybraných bank. První část je věnována teoretickému úvodu do dané problematiky, kde jsou popsány pojmy, které souvisí s internetem a internetovým marketingem. Dále je popsána metodika hodnocení, která se opírá o kritéria agentury WebTop100. Tyto kritéria, která jsou mírně upravená, jsou dále použity v praktické části, která se zabývá samotným hodnocením. Výsledky hodnocení jsou dobré, avšak je třeba dodat, že v sekcích Přínos pro uživatele a Marketing je ještě potenciál pro změnu. V poslední části jsou k dispozici návrhy na vylepšení.cs
dc.format64 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjecthodnocení internetové prezentacecs
dc.subjectbankacs
dc.subjectinternetová stránkacs
dc.titleHodnocení webových prezentací vybraných bankcs
dc.title.alternativeThe evaluation of selected bank´s websitesen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedObjective of this thesis is to evaluate web presentations of 20 selected banks. First part is focused on the retical introduction of given issue where ideas related to internet and internet marketing are described. Then methodics of evaluation is delineated according to WebTop 100 Agency criteria which are slightly modified. These are used at practical part with evaluation itself. Results of evaluation are good, but must be highlighted that in sections 'Benefits for users' and 'Marketing' there is potential for change. Last part consists of some improvement suggestions.en
dc.subject.translatedinterneten
dc.subject.translatedinternet marketingen
dc.subject.translatedinternet presentation evaluationen
dc.subject.translatedbanken
dc.subject.translatedwebsiteen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace_TRNKA.pdfPlný text práce1,73 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Trnka_v.pdfPosudek vedoucího práce1,02 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Trnka _O.pdfPosudek oponenta práce904,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Trnka_P.jpgPrůběh obhajoby práce379,09 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7723

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.