Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPetrtyl, Jan
dc.contributor.authorVyskočilová, Michaela
dc.contributor.refereeKrálová, Lenka
dc.date.accepted2013-06-14
dc.date.accessioned2014-02-06T12:33:29Z-
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:33:29Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier53160
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7724
dc.description.abstractPředložená práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie firmy AKRO H + K. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmů týkajících se vývoje marketingu, marketingových komunikací a komunikačního mixu. Praktická část práce obsahuje SWOT analýzu firmy a analýzu marketingového mixu, vč. rozboru okolí podniku. Na konci práce jsou uvedeny doporučení a návrhy na zlepšení komunikační strategie firmy.cs
dc.format79 s. (114 638 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingové prostředícs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.titleMarketingová strategie vybrané firmycs
dc.title.alternativeMarketing strategy of chosen companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with evaluation of the marketing strategy in the company AKRO H + K. Theoretical part focuses on a concept definitiv dealing with marketing development, marketing communications and communication mix. Practical part contains SWOT analysis of the company and analysis of the marketing mix, analysis environs of the company included. There are suggestions and recommendations for improving the communication strategy of the company at the end of the thesis.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedmarketing environmenten
dc.subject.translatedSWOT analysisen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Vyskocilova.pdfPlný text práce1,93 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vyskocilova_V.pdfPosudek vedoucího práce1,05 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vyskocilova _O.pdfPosudek oponenta práce1,1 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vyskocilova_P.jpgPrůběh obhajoby práce353,98 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7724

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.