Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPetrtyl, Jan
dc.contributor.authorZelenka, Marek
dc.contributor.refereeKrálová, Lenka
dc.date.accepted2013-06-14
dc.date.accessioned2014-02-06T12:33:22Z-
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:33:22Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier53163
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7725
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na první přímou volbu prezidenta v České republice pohledem politického marketingu. Zabývá se problematikou zavedení přímé volby, srovnává vybrané nástroje používané v kampaních prezidentských kandidátů a analyzuje jejich dopad na rozhodování mladých voličů. Téma bylo zvoleno s ohledem na jeho aktuálnost. Metodika práce spočívala ve srovnání různých teoretických poznatků i nejnovějších trendů v rámci politického marketingu a jejich aplikaci na kampaně jednotlivých kandidátů. Výzkum byl proveden za účelem zjištění postojů mladých voličů k přímé volbě a jejich angažovanosti v ní. Dále bylo analyzováno, které komunikační kanály mladí voliči sledují a také vliv těchto kanálů a dalších faktorů na jejich volební rozhodování. Na základě poznatků zjištěných kvantitativním výzkumem jsou definovány návrhy na zefektivnění kampaní cílených na mladé voliče.cs
dc.format83 s. (120 292 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpolitický marketingcs
dc.subjectpřímá volba prezidentacs
dc.subjectnová médiacs
dc.titlePřímá volba prezidenta prizmatem politického marketingucs
dc.title.alternativePresidential election in the view of political marketingen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe purpose of the paper given is to analyze the presidential election in the Czech Republic in the view of political marketing. It focuses on the process of establishing direct election, compares selected tools used in campaigns of presidential candidates and analyses its impact on young people´s decision making process. The topic was chosen for its present value. Methodology of work used is based on comparison of different theoretical findings as well as on newest trends in political marketing and its application on presidential candidates´ campaigns. Research was made to evaluate attitude of young people towards direct presidential election and their engagement in it. Furthermore, communication channels, which they monitor and how intensely has been analyzed. Its impact as well as impact of other factors on their voting has been tracked. Based on the knowledge gained from the survey, proposals to increase efficiency of campaigns targeting young voters are defined.en
dc.subject.translatedpolitical marketingen
dc.subject.translateddirect presidential electionen
dc.subject.translatednew mediaen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Zelenka_Marek_BP.pdfPlný text práce2,11 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zelenka_V.pdfPosudek vedoucího práce1,05 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zelenka_O.pdfPosudek oponenta práce878,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zelenka_P.jpgPrůběh obhajoby práce336,17 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7725

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.