Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPetrtyl, Jan
dc.contributor.authorStejskalová, Barbora
dc.contributor.refereeTlučhoř, Jan
dc.date.accepted2013-06-13
dc.date.accessioned2014-02-06T12:33:32Z-
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:33:32Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier53167
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7727
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na hodnocení webových stránek. První část bakalářské práce zachycuje úvod do problematiky marketingu na internetu. Další část se věnuje charakteristice portálu ManagementMania. Praktická část bakalářské práce se zabývá komplexním hodnocením internetové prezentace managementmania.com a srovnáváním webu s hlavním konkurentem. Součástí praktické části je vlastní výzkum mezi 20 respondenty. Výstupem práce jsou možná doporučení, která by mohla vést k většímu zviditelnění portálu na internetu a zároveň k větší návštěvnosti vybrané cílové skupiny.cs
dc.format72 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectportálcs
dc.subjectinternetová prezentacecs
dc.subjecthodnocení internetové prezentacecs
dc.titleKomplexní hodnocení internetové prezentace managementmania.comcs
dc.title.alternativeA comprehensive evaluation of the website managementmania.comen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented work is focused on the evaluation of the website. The first part of the bachelor´s thesis presents the introduction to marketing on the Internet. The next part of this work deals with the ManagementMania portal. The practical part of the thesis deals with comprehensive evaluation of the website managementmania.com and the comparison of the website with its main competitor. The practical part includes its own research carried out among 20 respondents. Outcome of this thesis are possible recommendations that could lead to higher visibility of the portal on the Internet together with higher attendance of selected target groups.en
dc.subject.translatedinternet marketingen
dc.subject.translatedinterneten
dc.subject.translatedportalen
dc.subject.translatedinternet presentationen
dc.subject.translatedevaluation of internet presentationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace_Stejskalova Barbora_FEK ZCU_Plzen_2013.pdfPlný text práce2,63 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stejskalova_V.pdfPosudek vedoucího práce982,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stejskalova_O.pdfPosudek oponenta práce840,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stejskalova_P.jpgPrůběh obhajoby práce334,95 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7727

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.