Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrálová, Lenka
dc.contributor.authorHladíková, Nikola
dc.contributor.refereeHarantová Jelínková, Dana
dc.date.accepted2013-06-03
dc.date.accessioned2014-02-06T12:33:26Z
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:33:26Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier53872
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7734
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na téma ,,Konkurenční analýza firmy Nelan". Cílem této práce bylo zjistit, jak společnost Nelan dokáže bojovat s konkurencí a porovnání marketingových aktivit s konkurencí. Práce je rozdělená teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsem se zaměřila na pojmy jako je marketing, konkurence, konkurenční analýza a mystery shopping. V praktické části jsem se zaměřila na marketingové aktivity společnosti Nelan a jejich konkurentů. V závěru práce jsou uvedeny zlepšující návrhy a doporučení.cs
dc.format64 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjectkonkurenční analýzacs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmystery shoppingcs
dc.titleKonkurenční analýza firmy Nelancs
dc.title.alternativeCompetitive analysis of Nelan companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis work is focused on topic "Competitive analysis of Nelan company". The aim of this thesis was to find out how Nelan company can fight with competition and comparemarketing activities. This work is divided to theoretical and practical part. In theoretical part I focused on concepts such as marketing, competition, competitive analysis and mystery shopping. In practical part I focused on marketing activities of Nelan company and their competitiors. At the end of this thesis there are improving proposals and recommendations.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedcompetitionen
dc.subject.translatedcompetitive analysisen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedmystery shoppingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Nikola Hladikova - Bakalarska prace.pdfPlný text práce1,73 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hladikova v.PDFPosudek vedoucího práce216,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hladikova o.PDFPosudek oponenta práce194,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hladikova ob..PDFPrůběh obhajoby práce87,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7734

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.