Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř, Jan
dc.contributor.authorVrbová, Ivana
dc.contributor.refereeVildová, Eliška
dc.date.accepted2013-06-05
dc.date.accessioned2014-02-06T12:33:44Z-
dc.date.available2012-10-31cs
dc.date.available2014-02-06T12:33:44Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-03
dc.identifier53975
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7749
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřená na analýzu marketingových aktivit vybraného subjektu, kterým je lázeňský dům Erika, sídlící ve Františkových Lázních. Základ bakalářské práce tvoří teoretická část, zabývající se základními pojmy, kterými jsou cestovní ruch, postavení lázeňství v cestovním ruchu a klasifikaci lázeňských služeb. Dále je analyzováno prostředí a marketingový mix. V praktické části je charakterizována vybraná společnost a dále je analyzováno její vnější a vnitřní prostředí. Následuje popis využívání marketingových nástrojů. Na základě těchto zpracovaných analýz je vypracován soubor doporučení pro zlepšení marketingových aktivit, včetně možností zavedení nového produktu. Doporučení jsou vypracována dle výsledků marketingového výzkumu, který probíhal několik měsíců formou dotazníkového šetření.cs
dc.format82 s. (139 712 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectlázeňstvícs
dc.subjectlázeňské službycs
dc.subjectmarketingové nástrojecs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectproduktcs
dc.subjectspokojenost zákazníkacs
dc.titleLázeňský dům Erika - analýza marketingových aktivitcs
dc.title.alternativeSpa Hotel Erika - Analysis of Marketing Activitiesen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis is aimed at analyzing the marketing activities of the entity selected, which is a bathhouse Erika, based in Franzensbad. The basis of the thesis consists of a theoretical part dealing with the basic concepts, which are tourism, spas position in tourism and classification of spa services. Further the environment and the marketing mix. The practical part describes the company selected and further analyzed its external and internal environment. The following is a description of the use of marketing tools. On the basis of these analyzes is processed develop a set of recommendations to improve marketing activities, including the possibility of introducing a new product. Recommendations are developed according to the results of marketing research, which took place a few months in the form of questionnaire survey.en
dc.subject.translatedcostumer´s satisfactionen
dc.subject.translatedmarketing researchen
dc.subject.translatedmarketing toolsen
dc.subject.translatedproducten
dc.subject.translatedspaen
dc.subject.translatedspa servicesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska_prace_-_Ivana_Vrbova.pdfPlný text práce1,85 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vrbova v.pdfPosudek vedoucího práce751,54 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vrbova oPosudek oponenta práce684 kBUnknownZobrazit/otevřít
Vrbova ob..PDFPrůběh obhajoby práce85,03 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7749

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.