Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorCimler, Petr
dc.contributor.authorSlámová, Jana
dc.contributor.refereeČechurová, Lenka
dc.date.accepted2013-09-10
dc.date.accessioned2014-02-06T12:33:12Z
dc.date.available2013-06-17cs
dc.date.available2014-02-06T12:33:12Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-08-22
dc.identifier56255
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/7769
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá nákupním chováním zákazníků na českém venkově v obci Hrádek. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje pojmy zákazník, spokojenost zákazníka, definici a rozdělení obchodu, marketing maloobchodu a definici venkova. Praktická část se věnuje popisu prodejen, které jsou v obci Hrádek a ve čtyřech okolních městech (Sušice, Klatovy, Horažďovice a Strakonice). Dále je praktická část založena na dotazníkovém šetření, který byl rozdán do domácností v Hrádku. Dotazník je rozdělen na tři části ? na identifikaci domácnosti, na preferované prodejny a na prodejnu COOP v Hrádku.cs
dc.format59 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectčeský venkovcs
dc.subjectHrádekcs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.titleNákupní chování zákazníků na českém venkověcs
dc.title.alternativeBuying behavior of customers in the Czech countrysideen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with customers purchasing behaviour in the czech countryside. It concretely describes the actual situation in Hradek u Susice. The theoretical part contains such expessions as customer, customer satisfaction, business definition, business division, retail marketing and countryside definition. The practical part contains shopfloor description of the stores located in the area. It is mainly based on questionary investigaton that was made in a distinctive number of households in the village fo Hradek. The questionary is divided in three parts ? indentification households, the prefered stores and COOP store in Hradek.en
dc.subject.translatedbuying behavioren
dc.subject.translatedczech countrysideen
dc.subject.translatedHrádeken
dc.subject.translatedquestionary investigationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Slamova_BP.pdfPlný text práce1,71 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Slamova_V.pdfPosudek vedoucího práce1,35 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Slamova_O.pdfPosudek oponenta práce1,17 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Slamova_P 001.jpgPrůběh obhajoby práce360,1 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/7769

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.