Title: Vytvoření portfolia senzorických her a cvičení jako podpora přípravy na počáteční čtení a psaní
Other Titles: Creation of a collection of sensoric games and exercises as a support for elementary reading and writing training
Authors: Zavadilová, Iva
Advisor: Wagnerová, Jarmila
Issue Date: 2013
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/8117
Keywords: čtenářská gramotnost;psaní;didaktická hra;školní zralost;čtení;vyučování
Keywords in different language: literacy;writing;didactic game;school readiness;reading;education
Abstract: Diplomová práce se zabývá tématikou počáteční čtenářské a písařské gramotnosti a možnosti jejího rozvoje pomocí didaktických her. Jejím hlavním obsahem je sborník her a cvičení tříděný dle schopností, které chceme pro účely elementárního čtení a psaní rozvíjet. Hry obsahují alternativy, postřehy a doporučení plynoucí z vlastní praxe. Práce dále teoreticky seznamuje se souvisejícími otázkami, tedy s metodami výuky čtení a psaní a s problematikou školní zralosti.
Abstract in different language: This diploma thesis is focused on elementary reading and writing skills and on the options of it´s development through didactic games. Main content of this work is a collection of games and exercises sorted by required skills of elementary reading and writing. Games contain alternatives, observations and recommendations from author´s own experience. The thesis includes related issues like methods of elementary reading and writing or issue of school readiness as well.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Diplomové práce / Theses (KNJ)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vytvoreni portfolia senzorickych her a cviceni jako podpora pocatecniho cteni a psani.pdfPlný text práce4,03 MBAdobe PDFView/Open
zavadilova_vp.pdfPosudek vedoucího práce171,32 kBAdobe PDFView/Open
zavadilova_op.pdfPosudek oponenta práce209,79 kBAdobe PDFView/Open
zavadilova_obh.pdfPrůběh obhajoby práce98,69 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/8117

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.