Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Šíp, Martin | |
dc.contributor.author | Ticháčková, Stanislava | |
dc.date.accepted | 2013-08-27 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:37:31Z | |
dc.date.available | 2010-12-14 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:37:31Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-06-26 | |
dc.identifier | 43222 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/8118 | |
dc.description.abstract | Předkládaná diplomová práce se zabývá tématem Gramatika ve výuce německého jazyka. Diplomová práce je zaměřena na didaktiku německé gramatiky ve výuce němčiny. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část a skládá se z devíti kapitol. Teoretická část je soustředěna na vývoj didaktiky a metod výuky gramatiky, na formy výuky a na aspekty, které ovlivňují výuku gramatiky. Praktická část se věnuje konkrétním příkladům moderních forem výuky. Dochází ke srovnání tradičního a moderního pojetí výuky gramatiky ve výuce německého jazyka. | cs |
dc.format | 117 s. (185 233 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | de | de |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | gramatika | cs |
dc.subject | didaktika | cs |
dc.subject | metoda | cs |
dc.subject | metodika | cs |
dc.subject | forma vyučování | cs |
dc.subject | aspekty vyučování | cs |
dc.subject | tradiční pojetí výuky gramatiky | cs |
dc.subject | moderní pojetí výuky gramatiky | cs |
dc.title | Gramatické učivo ve výuce německého jazyka | cs |
dc.title.alternative | Grammatical curriculum in German Language Teaching | en |
dc.type | diplomová práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | cs |
dc.thesis.degree-level | Navazující | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra německého jazyka | cs |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis deals with the topic Grammar in German Language Teaching. It is focused on didactics of German grammar in German Language Teaching. The thesis is divided into the theoretical and the practical part and it includes nine chapters. The theoretical part is focused on the development of didactics and teaching methods, on the forms of teaching and on the aspects that affect the grammar teaching. The practical part deals with concrete examples of modern teaching forms. The traditional and the modern forms and methods of grammar teaching in German language are compared in this work. | en |
dc.subject.translated | grammar | en |
dc.subject.translated | didactics | en |
dc.subject.translated | method | en |
dc.subject.translated | methodology | en |
dc.subject.translated | teaching form | en |
dc.subject.translated | teaching aspect | en |
dc.subject.translated | traditional concept of teaching grammar | en |
dc.subject.translated | modern concept of teaching grammar | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Diplomové práce / Theses (KNJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
DP Tichackova 2013.pdf | Plný text práce | 1,03 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
tichackova_vp.pdf | Posudek vedoucího práce | 451,58 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
tichackova_op.pdf | Posudek oponenta práce | 451,79 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
tichackova_obh.pdf | Průběh obhajoby práce | 107,87 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/8118
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.