Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠíp, Martin
dc.contributor.authorTicháčková, Stanislava
dc.date.accepted2013-08-27
dc.date.accessioned2014-02-06T12:37:31Z
dc.date.available2010-12-14cs
dc.date.available2014-02-06T12:37:31Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-06-26
dc.identifier43222
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/8118
dc.description.abstractPředkládaná diplomová práce se zabývá tématem Gramatika ve výuce německého jazyka. Diplomová práce je zaměřena na didaktiku německé gramatiky ve výuce němčiny. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část a skládá se z devíti kapitol. Teoretická část je soustředěna na vývoj didaktiky a metod výuky gramatiky, na formy výuky a na aspekty, které ovlivňují výuku gramatiky. Praktická část se věnuje konkrétním příkladům moderních forem výuky. Dochází ke srovnání tradičního a moderního pojetí výuky gramatiky ve výuce německého jazyka.cs
dc.format117 s. (185 233 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isodede
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectgramatikacs
dc.subjectdidaktikacs
dc.subjectmetodacs
dc.subjectmetodikacs
dc.subjectforma vyučovánícs
dc.subjectaspekty vyučovánícs
dc.subjecttradiční pojetí výuky gramatikycs
dc.subjectmoderní pojetí výuky gramatikycs
dc.titleGramatické učivo ve výuce německého jazykacs
dc.title.alternativeGrammatical curriculum in German Language Teachingen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra německého jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the topic Grammar in German Language Teaching. It is focused on didactics of German grammar in German Language Teaching. The thesis is divided into the theoretical and the practical part and it includes nine chapters. The theoretical part is focused on the development of didactics and teaching methods, on the forms of teaching and on the aspects that affect the grammar teaching. The practical part deals with concrete examples of modern teaching forms. The traditional and the modern forms and methods of grammar teaching in German language are compared in this work.en
dc.subject.translatedgrammaren
dc.subject.translateddidacticsen
dc.subject.translatedmethoden
dc.subject.translatedmethodologyen
dc.subject.translatedteaching formen
dc.subject.translatedteaching aspecten
dc.subject.translatedtraditional concept of teaching grammaren
dc.subject.translatedmodern concept of teaching grammaren
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP Tichackova 2013.pdfPlný text práce1,03 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
tichackova_vp.pdfPosudek vedoucího práce451,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
tichackova_op.pdfPosudek oponenta práce451,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
tichackova_obh.pdfPrůběh obhajoby práce107,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/8118

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.