Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKrbůšková, Věra
dc.contributor.authorAnýžová, Zdeňka
dc.date.accepted2013-08-26
dc.date.accessioned2014-02-06T12:37:30Z
dc.date.available2010-12-14cs
dc.date.available2014-02-06T12:37:30Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-06-26
dc.identifier49164
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/8122
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá výukou reálií Švýcarska v německém jazyce. Práce je členěna do dvou částí. Teoretická část obsahuje stručný popis země a a popis reálií, jejich pojetí ve výuce a cíle. V této části práce je také výuka propojena s osobností učitele a motivací, které jsou její nedílnou součástí. Praktická část práce se zabývá pedagogickým výzkumem a jeho metodami. Metodou dotazníku byl proveden výzkum za účelem zjištění postavení Švýcarska ve výuce německého jazyka, obliby reálií u žáků a jejich motivace.cs
dc.format59 s., XI s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isodede
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectreáliecs
dc.subjectpojetí reálií ve výucecs
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectŠvýcarskocs
dc.subjectkantonycs
dc.subjectneutratilacs
dc.subjectturismuscs
dc.subjectněmecký jazykcs
dc.subjectvýuka německého jazykacs
dc.titleReálie Švýcarska ve výuce německého jazykacs
dc.title.alternativeArea Studies of Switzerland in German language teachingen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra německého jazykacs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis discusses teaching the life and customs of Switzerland in German language classes. It is divided into two parts. First is the theoretical part, which contains a short description of Switzerland, its life and customs, and their aims and teaching methods. Furthermore, the theoretical section deals with the personality of the teacher and students´ motivation in the educational process. The practical part describes the pedagogical research and its methods. The research was carried out through questionnaries designed to discover the approaches to teaching the life and customs of Switzerland in German language classes, the students´ attitude towards learning them and the pupils´ motivation.en
dc.subject.translatedarea studiesen
dc.subject.translatedconception of area studiesen
dc.subject.translatedmotivationen
dc.subject.translatedSwitzerlanden
dc.subject.translatedcantonsen
dc.subject.translatedneutralityen
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedgerman languageen
dc.subject.translatedteaching of german languageen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KNJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Anyzova.pdfPlný text práce6,55 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
anyzova_vp.pdfPosudek vedoucího práce286,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
anyzova_op.pdfPosudek oponenta práce210,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
anyzova_obh.pdfPrůběh obhajoby práce127,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/8122

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.