Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Kuberský, Petr | |
dc.contributor.advisor | Kuberský, Petr | |
dc.contributor.author | Petržilka, Milan | |
dc.contributor.referee | Blecha, Tomáš | |
dc.date.accepted | 2013-06-25 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:39:10Z | - |
dc.date.available | 2012-10-15 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:39:10Z | - |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-06-07 | |
dc.identifier | 53496 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/8253 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá měřením spotřeby paliva spalovacího motoru automobilu pomocí měření průběhu napětí na vstřikovací trysce. První část práce stručně popisuje typy vstřikovacích trysek. Následuje matematický popis pro výpočet aktuální a průměrné spotřeby paliva, rychlosti a dojezdu automobilu. Další část je věnována realizaci funkčního vzorku palubního počítače do automobilu měřícího spotřebu paliva včetně ověření správnosti výpočtu. | cs |
dc.format | 39 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | Palubní počítač | cs |
dc.subject | spotřeba paliva | cs |
dc.subject | vstřikovací trysky | cs |
dc.subject | spalovací motor | cs |
dc.title | Měření spotřeby paliva spalovacího motoru automobilu | cs |
dc.title.alternative | Fuel consumption measurement of combustion car engine | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnická | cs |
dc.description.department | Katedra aplikované elektroniky a telekomunikací | cs |
dc.thesis.degree-program | Elektrotechnika a informatika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The thesis is focused on fuel consumption measurement of a combustion engine by means of monitoring a voltage level of an injection nozzle. The first part of the thesis describes various types of injeciton nozzles. The following part describes mathematical expressions for computation of actual and average values of fuel consumptions, speed and full-tank range. The main part is dedicated to the design and realization of an on-board computer which provides user all useful information about fuel consumption, speed, number of travelled kilometers and full-tank range. The last part is concetrated on description of a functional test of designed on-board computer including verification of measured and calculated data. | en |
dc.subject.translated | On-board computer | en |
dc.subject.translated | fuel consumption | en |
dc.subject.translated | injection nozzle | en |
dc.subject.translated | combusiton engine | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAE) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
bakalarka.pdf | Plný text práce | 4 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
053496_vedouci.pdf | Posudek vedoucího práce | 348,73 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
053496_oponent.pdf | Posudek oponenta práce | 335,29 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
053496_hodnoceni.pdf | Průběh obhajoby práce | 183,39 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/8253
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.
hledání
navigace