Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorKuberský, Petrcs
dc.contributor.advisorKuberský, Petrcs
dc.contributor.authorPetržilka, Milancs
dc.contributor.refereeBlecha, Tomášcs
dc.date.accepted2013-06-25cs
dc.date.accessioned2014-02-06T12:39:10Z-
dc.date.available2012-10-15cs
dc.date.available2014-02-06T12:39:10Z-
dc.date.issued2013cs
dc.date.submitted2013-06-07cs
dc.identifier53496cs
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/8253-
dc.description.abstractPráce se zabývá měřením spotřeby paliva spalovacího motoru automobilu pomocí měření průběhu napětí na vstřikovací trysce. První část práce stručně popisuje typy vstřikovacích trysek. Následuje matematický popis pro výpočet aktuální a průměrné spotřeby paliva, rychlosti a dojezdu automobilu. Další část je věnována realizaci funkčního vzorku palubního počítače do automobilu měřícího spotřebu paliva včetně ověření správnosti výpočtu.cs
dc.format39cs
dc.format.mimetypeapplication/pdfcs
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezenícs
dc.subjectPalubní počítačcs
dc.subjectspotřeba palivacs
dc.subjectvstřikovací tryskycs
dc.subjectspalovací motorcs
dc.titleMěření spotřeby paliva spalovacího motoru automobilucs
dc.title.alternativeFuel consumption measurement of combustion car engineen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnickács
dc.description.departmentKatedra aplikované elektroniky a telekomunikacícs
dc.thesis.degree-programElektrotechnika a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on fuel consumption measurement of a combustion engine by means of monitoring a voltage level of an injection nozzle. The first part of the thesis describes various types of injeciton nozzles. The following part describes mathematical expressions for computation of actual and average values of fuel consumptions, speed and full-tank range. The main part is dedicated to the design and realization of an on-board computer which provides user all useful information about fuel consumption, speed, number of travelled kilometers and full-tank range. The last part is concetrated on description of a functional test of designed on-board computer including verification of measured and calculated data.en
dc.subject.translatedOn-board computeren
dc.subject.translatedfuel consumptionen
dc.subject.translatedinjection nozzleen
dc.subject.translatedcombusiton engineen
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAE)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
bakalarka.pdfPlný text práce4 MBAdobe PDFView/Open
053496_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce348,73 kBAdobe PDFView/Open
053496_oponent.pdfPosudek oponenta práce335,29 kBAdobe PDFView/Open
053496_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce183,39 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/8253

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.