Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKuberský, Petr
dc.contributor.advisorKuberský, Petr
dc.contributor.authorPetržilka, Milan
dc.contributor.refereeBlecha, Tomáš
dc.date.accepted2013-06-25
dc.date.accessioned2014-02-06T12:39:10Z-
dc.date.available2012-10-15cs
dc.date.available2014-02-06T12:39:10Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-06-07
dc.identifier53496
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/8253
dc.description.abstractPráce se zabývá měřením spotřeby paliva spalovacího motoru automobilu pomocí měření průběhu napětí na vstřikovací trysce. První část práce stručně popisuje typy vstřikovacích trysek. Následuje matematický popis pro výpočet aktuální a průměrné spotřeby paliva, rychlosti a dojezdu automobilu. Další část je věnována realizaci funkčního vzorku palubního počítače do automobilu měřícího spotřebu paliva včetně ověření správnosti výpočtu.cs
dc.format39 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectPalubní počítačcs
dc.subjectspotřeba palivacs
dc.subjectvstřikovací tryskycs
dc.subjectspalovací motorcs
dc.titleMěření spotřeby paliva spalovacího motoru automobilucs
dc.title.alternativeFuel consumption measurement of combustion car engineen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnickács
dc.description.departmentKatedra aplikované elektroniky a telekomunikacícs
dc.thesis.degree-programElektrotechnika a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis is focused on fuel consumption measurement of a combustion engine by means of monitoring a voltage level of an injection nozzle. The first part of the thesis describes various types of injeciton nozzles. The following part describes mathematical expressions for computation of actual and average values of fuel consumptions, speed and full-tank range. The main part is dedicated to the design and realization of an on-board computer which provides user all useful information about fuel consumption, speed, number of travelled kilometers and full-tank range. The last part is concetrated on description of a functional test of designed on-board computer including verification of measured and calculated data.en
dc.subject.translatedOn-board computeren
dc.subject.translatedfuel consumptionen
dc.subject.translatedinjection nozzleen
dc.subject.translatedcombusiton engineen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
bakalarka.pdfPlný text práce4 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
053496_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce348,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
053496_oponent.pdfPosudek oponenta práce335,29 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
053496_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce183,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/8253

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.