Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorLipka, Richard
dc.contributor.authorHain, Lukáš
dc.contributor.refereeBžoch, Pavel
dc.date.accepted2013-06-06
dc.date.accessioned2014-02-06T12:44:04Z
dc.date.available2012-10-15cs
dc.date.available2014-02-06T12:44:04Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-10
dc.identifier52794
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/8652
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce, je vyvinout multiplatformní a snadno použitelný program pro pokládku dlaždic. Program je schopný vytvořit a spravovat databázi dlaždic. Dále obsahuje editor místností, který umožňuje návrh půdorysu místnosti, ve které bude pokládka probíhat. Výstupem je grafické ztvárnění položené dlažby a také množství a cena použitých materiálů. První část práce obsahuje teoretickou analýzu důležitých algoritmů, jako například ořezávání polygonů a další. Ve druhé části je znázorněno použití těchto algoritmů v programu. Zároveň jsou zde uvedeny výsledky průzkumu mezi uživateli ohledně kvality uživatelského rozhraní aplikace.cs
dc.format44 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdlaždičkovačcs
dc.subjectdlaždicecs
dc.subjectJavacs
dc.subjectswingcs
dc.subjectGUIcs
dc.subjectořezávánícs
dc.subjectpolygoncs
dc.subjectgrafikacs
dc.titleDlaždičkovačcs
dc.title.alternativeTilleren
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.description.departmentKatedra informatiky a výpočetní technikycs
dc.thesis.degree-programInženýrská informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe goal of this bachelor?s thesis is to develop multiplatform and easy to use program, for laying tiles. The program is able to create a database of tiles and also manage it. It also has a room editor, where you can draw your own ground plans. The output is graphical interpretation of tiles and also costs of all materials used for it. In the first part of this work, there?s theoretical analysis of useful algorithms like polygon clipping and others. The second part of this work is about real world usage of those algorithms. There are also the results of research among users of this program about their opinion on user interface.en
dc.subject.translatedtilleren
dc.subject.translatedtileen
dc.subject.translatedJavaen
dc.subject.translatedswingen
dc.subject.translatedGUIen
dc.subject.translatedclippingen
dc.subject.translatedpolygonen
dc.subject.translatedgraphicsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP.pdfPlný text práce1,29 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A11B0797Phodnoceni.pdfPosudek vedoucího práce180,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A11B0797Pposudek.pdfPosudek oponenta práce309,87 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A11B0797Pobhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce59,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/8652

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.