Title: Softwarová podpora Duck-testů
Other Titles: Software support of Duck-tests
Authors: Štollová, Kateřina
Advisor: Herout, Pavel
Referee: Cais, Štěpán
Issue Date: 2013
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/8671
Keywords: testování;výuka programování;duck typování;anotace
Keywords in different language: testing;teaching of programming;duck typing;anotation
Abstract: V současné době lze testovat funkčnost programu pomocí JUnit testů a kvalitu zdrojového kódu pomocí nástroje PMD. Tato bakalářská práce zkoumá možnosti testování implementace pomocí duck-testů. Duck-testy netestují funčnost programu, ale to, zda je naimplementován správně. Pomocí těchto testů lze zjistit, zda student skutečně použil jazykové konstrukce, které měl určené v zadání. Mým úkolem je vytvořit dva programy - jeden pro automatické generování duck-testů podle učitelova vzorového příkladu a druhý na jejich automatické spouštění a vyhodnocení.
Abstract in different language: Currently it is possible to test the functionality of program using JUnit tests and the quality of source code using PMD. This thesis examines the possibility of testing the implementation by duck-tests. Duck-tests do not test the functionality of the program but the way of implementation. While using these tests you can determine if the student actually used the language structures which was specified in the assignment. My task is to create two programs - the first to automatically generate duck-tests according to the teacher's pattern and the other to automatically launch and evaluate the tests.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Stollova_BP_2013.pdfPlný text práce520,23 kBAdobe PDFView/Open
A10B0695Phodnoceni.pdfPosudek vedoucího práce347,49 kBAdobe PDFView/Open
A10B0695Pposudek.pdfPosudek oponenta práce118,91 kBAdobe PDFView/Open
A10B0695Pobhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce64,53 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/8671

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.