Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorVaněček, Petr
dc.contributor.authorŽák, Michal
dc.contributor.refereeKresl, Vojtěch
dc.date.accepted2013-06-06
dc.date.accessioned2014-02-06T12:43:43Z-
dc.date.available2012-10-15cs
dc.date.available2014-02-06T12:43:43Z-
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-05-10
dc.identifier53309
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/8684
dc.description.abstractV průmyslu se běžně setkáváme s potřebou vizualizovat data, která pocházejí z různých zdrojů. Jejich společným zobrazením jim dodáváme kontext a uživatel se v nich snáze zorientuje. Naším cílem je poskytnout tenkého grafického klienta pracujícího na mobilních zařízeních, kterého můžeme ovládat skrze jeho rozhraní a definovaný protokol. Pro rendering využíváme uspořádání objektů do grafu scény.cs
dc.format37 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectvizualizacecs
dc.subjecttenký grafický klientcs
dc.subjectmobilní zařízenícs
dc.subjectgraf scénycs
dc.subjectOpenGL EScs
dc.subjectprotokol ovládající scénucs
dc.titleTenký grafický klient pro mobilní zařízenícs
dc.title.alternativeThin visualization client for mobile devicesen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta aplikovaných vědcs
dc.description.departmentKatedra informatiky a výpočetní technikycs
dc.thesis.degree-programInženýrská informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedVisualization of data is a common need in the industrial automation software. These data come from multiple sources and by visualizing we display them together with semantic information. Using cross-platform technologies, our goal is to provide simple and thin graphical client which can work on mobile devices and be controlled through its interface or de fined protocol. The rendering paradigm that we use is scene graph representation.en
dc.subject.translatedvisualizationen
dc.subject.translatedthin graphical clienten
dc.subject.translatedmobile devicesen
dc.subject.translatedscene graphen
dc.subject.translatedOpenGL ESen
dc.subject.translatedprotocol for scene controlen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
bakalarska-prace.pdfPlný text práce865,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A10B0729Phodnoceni.pdfPosudek vedoucího práce167,8 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A10B0729Pposudek.pdfPosudek oponenta práce110,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
A10B0729Pobhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce55,76 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/8684

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.