Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMatějovicová, Jitka
dc.contributor.authorKubaňová, Adéla
dc.date.accepted2013-08-27
dc.date.accessioned2014-02-06T12:47:25Z
dc.date.available2010-06-18cs
dc.date.available2014-02-06T12:47:25Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-06-28
dc.identifier42891
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/9001
dc.description.abstractBěhem svého studia na vysoké škole jsem při praxi navštívila několik městských školek s velmi pěkným vybavením. Vzpomněla jsem si na mou docházku do mateřské školy Myslív. V době studia mě napadla otázka ?Má dítě z města lepší podmínky pro předškolní vzdělávání v mateřské škole než dítě na vesnici??. Teoretická část práce se zabývá hlavně vznikem mateřských škol a popisem Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání. Cílem praktické části bylo porovnání mateřských škol na vesnici a ve městě z hlediska možností a podmínek pro předškolní vzdělávání dle Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání.cs
dc.format61 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectRámcový vzdělávací programcs
dc.subjectpředškolní pedagogikacs
dc.subjectzřizovatel mateřské školycs
dc.subjectvýchova dětícs
dc.subjectfinanční příjmy mateřské školycs
dc.subjectŠkolský zákon o předškolním vzdělávánícs
dc.subjectaktivity mateřské školycs
dc.subjectpočty dětícs
dc.subjectkulturních akcecs
dc.titleMá dítě z města lepší podmínky pro předškolní vzdělávání v mateřské škole než dítě na vesnici?cs
dc.title.alternativeHas child is out of town for better conditions for pre-school education in kindergarten than children in the village?en
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra pedagogikycs
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedDuring my university studies, I have visited several town nursery schools which were very nicely equipped. I remembered my nursery school attendance in Myslív. In the time of my studies, a question crossed my mind ?Does a child in a town have better conditions for pre-school education in a nursery school than a child in a village?? The theoretical part of the thesis mostly deals with the origin of nursery schools and with a description of General educational program for pre-school education. The aim of the practical part was a comparison of nursery schools in a village and in a town regarding to conditions of pre-school education according to General Educational Programme for pre-school education.en
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.subject.translatedFramework educational programen
dc.subject.translatedpreschool educationen
dc.subject.translatedfounder kindergartenen
dc.subject.translatededucation of childrenen
dc.subject.translatedfinancial income kindergartenen
dc.subject.translatedEducation act of pre-school educationen
dc.subject.translatedactivities kindergartenen
dc.subject.translatednumbers of childrenen
dc.subject.translatedcultural eventsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_A_Kubanova.pdfPlný text práce1,07 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kubanova VP.pdfPosudek vedoucího práce30,32 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kubanova OP.pdfPosudek oponenta práce42,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kubanova O.pdfPrůběh obhajoby práce10,18 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/9001

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.