Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Sovová, Pavla | |
dc.contributor.author | Kořínková, Klára | |
dc.date.accepted | 2013-08-27 | |
dc.date.accessioned | 2014-02-06T12:47:30Z | |
dc.date.available | 2012-09-30 | cs |
dc.date.available | 2014-02-06T12:47:30Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.date.submitted | 2013-07-02 | |
dc.identifier | 53319 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/9006 | |
dc.description.abstract | Předmětem této bakalářské práce je zjistit, co si předškolní děti představují pod danými hodnotami a jak je u dětí můžeme více rozvíjet. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část charakterizuje vývoj vybraných hodnot ve společnosti a její vliv. Praktická část je zaměřena na činnosti s dětmi, při kterých se s danými hodnotami setkávají. Dále je provedeno pozorování předškolních dětí během dne a dotazníkové šetření na zjištění, s jakými hodnotami a jakým typem výchovy se setkávají děti v rodině. Cílem této práce je navrhnout činnosti a přístupy učitelek k dětem, díky kterým se děti s danými hodnotami setkají, osvojí si je a pochopí jejich význam. | cs |
dc.format | 47 s. (83 263 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | hodnoty | cs |
dc.subject | mateřská škola | cs |
dc.subject | rodina | cs |
dc.subject | Borovy | cs |
dc.subject | učitelství | cs |
dc.title | Jak vést předškolní děti k hodnotám demokratické společnosti (se zaměřením na mateřskou školu v Borovech) | cs |
dc.title.alternative | How to guide preschool children to the values of a democratic society (focusing on Kindergarten in the Borovy) | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.description.department | Katedra pedagogiky | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The subject of this thesis is to determine what pre-school children are below the given values and how children can develop more. The work is divided into two parts. The theoretical part describes the development of selected values in society and its impact. The practical part is focused on activities with children, in which the encounter with the given values. Further observations are preschool children during the day and a survey to determine to what values and what type of education experienced by children in the family. The aim of this work is to propose actions and attitudes of teachers towards children, thanks to which children with the given values meet, learn and understand their meaning. | en |
dc.subject.translated | values | en |
dc.subject.translated | kindergarten | en |
dc.subject.translated | family | en |
dc.subject.translated | Borovy | en |
dc.subject.translated | teacher | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP.pdf | Plný text práce | 884,65 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Korinkova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 38,16 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Korinkova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 47,3 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Korinkova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 12,73 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/9006
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.