Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorNovotný, Jiří
dc.contributor.authorVísnerová, Lucie
dc.contributor.refereeViktora, Viktor
dc.date.accepted2013-08-28
dc.date.accessioned2014-02-06T12:51:06Z
dc.date.available2010-12-06cs
dc.date.available2014-02-06T12:51:06Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-07-15
dc.identifier50185
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/9368
dc.description.abstractMá diplomová práce pojednává o čtenářství žáků prvního stupně ZŠ. Nejprve se zmiňuji o prosesu vzdělávání zaměřeného na literární výchovu. V práci se objevuje pojednání o projektovém vyučování či o didaktické interpretaci textu. Obě tyto metody jsou zde prezentovány jako možné cesty k podpoře čtenářství na prvním stupni ZŠ. Dále se práce zabývá konkrétní základní školou, ZŠ Poběžovice. Mapuji zde práci učitelů a snahu pedagogického sboru podpořit čtenářství u dětí. Aktivita pedagogů směřuje k vybudování školní knihovny, která bude sloužit i jako odborná učebna. Dotazníkové šetření se zaměřilo na kvalitu domácího zázemí žáků vzhledem ke čtenářství. Vyhodnocení tohoto průzkumu je směřováno ke zkvalitnění vlastní praxe na dané základní škole a utvoření představy o možné spolupráci rodičů a školy na podpoře čtenářství žáků prvního stupně ZŠ.cs
dc.format78 s. (117 857 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectčtenářstvícs
dc.subjectinterpretace textucs
dc.subjectknihovnacs
dc.subjectliteraturacs
dc.subjectprojektové vyučovánícs
dc.subjectprvní stupěň ZŠcs
dc.titleAlternativní metody ve výuce literatury na 1. stupni základní školycs
dc.title.alternativeAlternative methods of teaching literature at first primary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.description.departmentKatedra českého jazyka a literaturycs
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedMy thesis deals with the reading pupils of primary school. First mention of Proses education focused on literary education. The work appears treatise on project teaching or didactic interpretation of the text. Both of these methods are presented as a possible way to promote reading in the primary school. The work slew specific base glass, Poběžovice school. I am mapping are the work of teachers and faculty efforts to promote reading among children. This activity is reflected in the bid to build the school library, which will serve as a training classroom. The questionnaire survey focused on the quality of the home background of pupils due to četnářství. Evaluation of the questionnaire is directed to the improvement of their practice to the elementary school and the formation of ideas about possible cooperation of parents and schools to promote reading pupils of primary school.en
dc.subject.translatedreadingen
dc.subject.translatedinterpretation of the texten
dc.subject.translatedlibraryen
dc.subject.translatedliteratureen
dc.subject.translatedproject worken
dc.subject.translatedprimary schoolen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DIPLOMKA Visnerova ( Hronkova ).pdfPlný text práce754,08 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
visnerova_novotny.pdfPosudek vedoucího práce35,57 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
visnerova_viktora.pdfPosudek oponenta práce208,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
visnerova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce162,68 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/9368

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.