Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorJin, Zhefan
dc.contributor.authorShi, JiaoYing
dc.contributor.editorSkala, Václav
dc.date.accessioned2013-01-24T11:29:32Z
dc.date.available2013-01-24T11:29:32Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.citationWSCG '2004: Posters: The 12-th International Conference in Central Europe on Computer Graphics, Visualization and Computer Vision, 2.-6. February 2004, Plzen, p. 73-76.en
dc.identifier.isbn80-903100-6-0
dc.identifier.urihttp://wscg.zcu.cz/wscg2004/Papers_2004_Poster/J03.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/942
dc.description.abstractWe describe a novel load-balancing method for sort-first parallel graphics rendering systems. It gives up geometry data which could be very large and tends to cause unacceptable cost. Instead it takes rendering time as the measurement of render nodes’ work load and produces new screen decomposition using a time-to-space algorithm. Test results show that the geometry data independent method is very effective.en
dc.format4 s.cs
dc.language.isoencs
dc.publisherUNION Agencyen
dc.relation.ispartofseriesWSCG '2004: Postersen
dc.rights© UNION Agencycs
dc.subjectvykreslovánícs
dc.subjectgeometrická datacs
dc.subjectvyrovnávání zatíženícs
dc.subjectrozdělení obrazovkycs
dc.titleA geometry data independent load balancing method for graphics parallel renderingen
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.subject.translatedrenderingen
dc.subject.translatedgeometry dataen
dc.subject.translatedload balancingen
dc.subject.translatedscreen divisionen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:WSCG '2004: Posters

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
J03.pdf308,93 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/942

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.