Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHeitz, Gisela
dc.contributor.authorŠnajdrová, Aneta
dc.contributor.refereeSmolíková, Marie
dc.date.accepted2013-05-28
dc.date.accessioned2014-02-06T12:54:18Z
dc.date.available2012-04-30cs
dc.date.available2014-02-06T12:54:18Z
dc.date.issued2013
dc.date.submitted2013-04-25
dc.identifier51516
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/9654
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou vybraných reklamních nosičů na mezinárodních veletrzích v Německu. Pro tuto analýzu byl vybrán knižní veletrh ve Frankfurtu nad Mohanem a knižní veletrh v Lipsku. První část práce se zaměřuje na veletrhy obecně, vysvětluje základní pojmy a dělení veletrhů. Poté se věnuje historii obou veletrhů a také hodnotí jejich minulý ročník. Praktická část analyzuje a srovnává vybrané materiály, a to jak po jazykové, tak i po vizuální stránce. Závěrem je zmíněna problematika nových digitálních trendů na německém knižním trhu a odhady jeho budoucího vývoje.cs
dc.format46 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isodede
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectreklamní nosičecs
dc.subjectveletrhcs
dc.subjectknihacs
dc.subjecte-bookcs
dc.subjectknižní trhcs
dc.subjectFrankfurt nad Mohanemcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectbrožurycs
dc.subjectletákycs
dc.titleInternationale Messen in Deutschland. Vergleichende Analysen ausgewählter Werbeträgercs
dc.title.alternativeInternational fairs in Germany. Comparative analysis of selected advertising materialsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.description.departmentKatedra germanistiky a slavistikycs
dc.thesis.degree-programFilologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the analysis of selected advertising media in international trade fairs in Germany. For this analysis was selected book fair in Frankfurt and book fair in Leipzig. The first part focuses on fairs in general, explains the basic concepts of a fair division. Then the part devotes to the history of both fairs and evaluates their last year. The practical part analyzes and compares selected materials according to the language and visual acpects.. In conclusion, the thesis refers to the problem of the new digital trends on the German book market and forecasts of its future development.en
dc.subject.translatedadvertising mediaen
dc.subject.translatedfair tradeen
dc.subject.translatede-booken
dc.subject.translatedbook marketen
dc.subject.translatedFrankfurten
dc.subject.translatedanalysisen
dc.subject.translatedbrochuresen
dc.subject.translatedleafletsen
dc.subject.translatedbooken
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Internationale Messen in Deutschland. Vergleichende Analysen ausgewahlter Werbetrager,.pdfPlný text práce1,24 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Snajdrova - Heitz.JPGPosudek vedoucího práce181,5 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít
Snajdrova - Smolikova.JPGPosudek oponenta práce166,39 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít
Prubeh obhajoby - Snajdrova.JPGPrůběh obhajoby práce96,17 kBJPEGNáhled
Zobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/9654

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.