Název: | Představy čísla u dětí předškolního věku |
Další názvy: | Preschool children's conception of the number |
Autoři: | Chalupová, Veronika |
Vedoucí práce/školitel: | Pěchoučková, Šárka |
Oponent: | Hrabětová, Regina |
Datum vydání: | 2015 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/19790 |
Klíčová slova: | matematika;předškolní věk;předškolní vzdělávání;význam čísla;předmatematická výchova |
Klíčová slova v dalším jazyce: | mathematics;preschoolage;preschool education;significance of numbers;mathematical education in kindergarten |
Abstrakt: | Cílem bakalářské práce bylo zjistit úroveň číselných představ u dětí předškolního věku. V teoretické části je uvedena teorie, která se vztahuje k tématu dané práce, v metodologické části jsou vytvořeny úkoly, které ověřují rozvoj číselných představ u dětí předškolního věku v praxi. V experimentální části jsou zaznamenány výsledky experimentu. Je zde popsána i jeho úspěšnost a celkové zhodnocení všech úkolů. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The aim of the undergraduate thesis is to determinate the level of number ideas in preschool education. The theoretical part is about the theory which relates with the theme of the treatise, the methodological part presents tasks which check the level of number ideas in preschool education in practice. The experimental part records the results of the experiment and describes its success rate and rating of it. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
bakalarskaprace.pdf | Plný text práce | 1,68 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
vedouci-Hodnoceni Chalupova037.pdf | Posudek vedoucího práce | 424,56 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
oponent-XXIV. Chalupova_Oponentni posudek bakalarske prace.pdf | Posudek oponenta práce | 38,97 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
obhajoba-Chalupova protokol074.pdf | Průběh obhajoby práce | 124,47 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/19790
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.