Název: Marketingové analýzy AFS Mezikulturní programy, o.p.s. se zaměřením na poptávku ve vybraném městě
Další názvy: Marketing analysis of AFS Mezikulturní programy, o.p.s. with focus on demand of selected city
Autoři: Brašeňová, Michaela
Vedoucí práce/školitel: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Oponent: Čechurová Lenka, Ing.
Datum vydání: 2016
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/23217
Klíčová slova: nezisková organizace;rok na střední škole v zahraničí;program studium v zahraničí;hostitelský program;situační analýza;analýza konkurence;marketingový výzkum
Klíčová slova v dalším jazyce: a non-profit organization;high school year abroad;abroad study program;host program;situational analysis;competitor analysis;marketing research
Abstrakt: Tato práce je zaměřená na činnost neziskové organizace AFS Mezikulturní programy, o.p.s., která se zabývá mezikulturním vzděláváním především středoškolských studentů. Její nabídka zahrnuje program studium v zahraničí, hostitelský program, dobrovolnictví a jazykové pobyty. V práci jsou zpracovány dvě hlavní tematické oblasti. První oblastí je situační analýza této organizace na českém trhu, jejímž cílem je posoudit možnosti naplnění plánovaného strategického záměru s ohledem na vnitřní i vnější prostředí organizace a zároveň zhodnotit, jak si vede v různých oblastech oproti identifikované konkurenci. Pro účely marketingových analýz je nejprve představena organizace, její historie a organizační vývoj a poté detailně rozebrány programy, které nabízí. Druhou tematickou oblastí je pak analýza poptávky studentů středních škol v Plzni po studiu v zahraničí pomocí dotazníkového šetření. Výsledky realizovaného výzkumu i situačních analýz jsou poté využity v závěrečné kapitole předkládající návrhy opatření pro zlepšení tržní pozice neziskové organizace.
Abstrakt v dalším jazyce: This thesis is focused on the activities of a non-profit organization AFS Mezikulturní programy, o.p.s., which deals with intercultural education mainly of the high school students. Its offer includes abroad study program, host program , volunteering and language study stays. The thesis composes two major topics. The first one is a situational analysis of this company on the Czech market, which aim is to assess options of the fulfilment of planned strategic aim concerning internal and external environment of the company and simultaneously evaluate how it performs in different fields in comparison with identified competition. For the purposes of marketing analyzes, firstly the organization is presented, its history and organizational development and then offered programs are analyzed in details. The second topic is then analysis of Pilsen high school students' demand for abroad studies using a questionnaire survey. The results of the realized survey and the situational analyzes are then utilized in the final chapter submitting the proposals for non-profit organization's market position improvement.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Brasenova.pdfPlný text práce5,71 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Brasenova_V.pdfPosudek vedoucího práce607,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Brasenova_O.docxPosudek oponenta práce32,61 kBMicrosoft Word XMLZobrazit/otevřít
Brasenova_P.pdfPrůběh obhajoby práce215,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23217

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.