Název: Zpracování marketingového plánu Nadace pro transplantace kostní dřeně na rok 2016
Další názvy: Creation of marketing plan of Nadace pro transplantace kostní dřeně for year 2016
Autoři: Dyrczyková, Kateřina
Vedoucí práce/školitel: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Oponent: Petrtyl Jan, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2016
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/23228
Klíčová slova: marketingový plán;nezisková organizace;nadace
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing plan;non-profit organization;foundation
Abstrakt: Předložená práce je zaměřena tvorbu marketingového plánu pro neziskovou organizaci s názvem Nadace pro transplantace kostní dřeně na rok 2016. Výchozím bodem práce je situační analýza, která pomocí relevantních nástrojů zkoumá vnější a vnitřní prostředí nadace. Dochází zde k aplikaci např. analýzy PESTEL či rozšířené podoby marketingového mixu odrážející specifika nadace. Významné zjištěné faktory jsou shrnuty do podoby SWOT matice. Vztahy mezi relevantními silnými a slabými stránkami a příležitostmi a hrozbami nastiňují možné strategie. S ohledem na současnou pozici nadace jsou stanoveny cíle pro rok 2016 respektující pravidlo SMART. Navržená strategická opatření jsou rozvedena do podoby akčních programů, které obsahují dílčí aktivity, časové vymezení, odpovědné osoby a očekávané náklady. Následuje souhrnný časový plán činností marketingového plánu a rozpočet naplánovaných programů. Práci uzavírá návrh způsobu kontroly plnění marketingového plánu.
Abstrakt v dalším jazyce: The purpose of this thesis is to create a marketing plan for a non-profit organization called Nadace pro transplantace kostní dřeně for year 2016. The starting point of the paper is a situation analysis, which analyse organization´s external and internal environment using relevant tools such as PESTEL analysis or extended marketing mix. The following SWOT matrix summarizes the main strenghts, weaknesses, opportunities and threats of the organization. The marketing objectives respecting SMART rule are based on organization´s current situation. Suggested marketing strategies are followed by action programs including partial activities, time frame, responsibilities and expected costs. The next part is a summarized time schedule and a marketing budget of expected costs. The last part of the paper deals with a marketing plan control process.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Dyrczykova Katerina.pdfPlný text práce1,04 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dyrczykova_O.PDFPosudek oponenta práce3,8 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dyrczykova_V.pdfPosudek vedoucího práce608,58 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Dyrczykova_P.pdfPrůběh obhajoby práce161,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/23228

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.