Title: | Realizace elektronických zařízení na bázi platformy Arduino |
Other Titles: | Implementation of electronic devices based on Arduino platform |
Authors: | Eschler, Pavel |
Advisor: | Mainz Denis, PhDr. Ph.D. |
Issue Date: | 2016 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/24336 |
Keywords: | arduino;osoyoo;mikrokontrolér;java;piano;integrované vývojové prostředí |
Keywords in different language: | arduino;osoyoo;microcontroller;java;piano;integrated development environment |
Abstract: | Platforma Arduino si díky své jednoduchosti a fyzickému výstupu postupně razí cestu ve vzdělávacích programech po celém světě. Platforma především vzbuzuje zájem o techniku a poukazuje na fakt, že kód který uživatel naprogramuje nemusí nutně zůstat uvnitř osobního počítače a být tak pro většinu uživatelů jen nutnou překážkou. Díky vizualizaci kódu prostřednictvím vývojové desky, dochází u uživatele ke zvýšení zájmu o programování jako takové. |
Abstract in different language: | Arduino platform is being used more and more in educational programs all over the world thanks to its simplicity and physical output. The platform raises interest in technology and shows that the code programmed by user doesn't have to stay only inside personal computer and therefore be just a necessary obstacle. Thanks to the vizualization of the code by developmental board the user's interest in programming can raise. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Eschler_BP_2015_2016.pdf | Plný text práce | 2,92 MB | Adobe PDF | View/Open |
Hodnoceni BP - Pavel Eschler (2016).pdf | Posudek vedoucího práce | 1,19 MB | Adobe PDF | View/Open |
Eschler opon238.pdf | Posudek oponenta práce | 801,39 kB | Adobe PDF | View/Open |
Eschler protokol265.pdf | Průběh obhajoby práce | 246,69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/24336
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.