Název: Nové trendy v marketingu
Další názvy: New trends in marketing
Autoři: Urban, Ladislav
Vedoucí práce/školitel: Tlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
Oponent: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/33496
Klíčová slova: nové trendy;mobilní marketing;interaktivní marketing
Klíčová slova v dalším jazyce: new trends;mobile marketing;internet marketing
Abstrakt: Předložená bakalářská práce je zaměřena na téma "Nové trendy v marketingu" a jejím cílem je zjistit, jak se veřejnost staví ke konkrétním vybraným trendům. Byly vybrány dva světové trendy marketingu, a to mobilní marketing a internetový marketing. V teoretické části jsou charakterizovány jednotlivé trendy, jejich vznik, vývoj a formy. V praktické části je uvedeno dotazníkové šetření, které bylo prováděno osobní formou a mělo poskytnout výsledky pro stanovené cíle. Výsledky jsou pak podrobně analyzovány.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis is focused on the topic of "New trends in marketing" and the aim is to determine the public attitude to the specific selected trends. Two world marketing trends have been selected, namely mobile marketing and internet marketing. The individual trends in detail, their origin and evolution and frequently used forms are specified in the theoretical part. In the practical part, a questionnaire survey was conducted that was conducted in a personal form and should provide results for the set goals. The results are analyzed in detail then.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska_prace.PDFPlný text práce895,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Urban_OP.pdfPosudek oponenta práce812,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Urban_VP.pdfPosudek vedoucího práce721,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Urban_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce232,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33496

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.