Title: Nové trendy v marketingu
Other Titles: New trends in marketing
Authors: Urban, Ladislav
Advisor: Tlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
Referee: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Issue Date: 2018
Publisher: Západočeská univerzita v Plzni
Document type: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/33496
Keywords: nové trendy;mobilní marketing;interaktivní marketing
Keywords in different language: new trends;mobile marketing;internet marketing
Abstract: Předložená bakalářská práce je zaměřena na téma "Nové trendy v marketingu" a jejím cílem je zjistit, jak se veřejnost staví ke konkrétním vybraným trendům. Byly vybrány dva světové trendy marketingu, a to mobilní marketing a internetový marketing. V teoretické části jsou charakterizovány jednotlivé trendy, jejich vznik, vývoj a formy. V praktické části je uvedeno dotazníkové šetření, které bylo prováděno osobní formou a mělo poskytnout výsledky pro stanovené cíle. Výsledky jsou pak podrobně analyzovány.
Abstract in different language: This bachelor thesis is focused on the topic of "New trends in marketing" and the aim is to determine the public attitude to the specific selected trends. Two world marketing trends have been selected, namely mobile marketing and internet marketing. The individual trends in detail, their origin and evolution and frequently used forms are specified in the theoretical part. In the practical part, a questionnaire survey was conducted that was conducted in a personal form and should provide results for the set goals. The results are analyzed in detail then.
Rights: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bakalarska_prace.PDFPlný text práce895,46 kBAdobe PDFView/Open
Urban_OP.pdfPosudek oponenta práce812,24 kBAdobe PDFView/Open
Urban_VP.pdfPosudek vedoucího práce721,84 kBAdobe PDFView/Open
Urban_obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce232,33 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/33496

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.