Title: | Rozvoj technické gramotnosti v rámci organizovaných mimoškolních aktivit |
Other Titles: | Development of technical literacy within organized extracurricular activities |
Authors: | Baselidesová, Iveta |
Advisor: | Krotký Jan, Mgr. Ph.D. |
Referee: | Moc Pavel, Mgr. |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/44441 |
Keywords: | technické vzdělávání;technická gramotnost;neformální vzdělávání |
Keywords in different language: | technical education;technical literacy;non-formal education |
Abstract: | Bakalářská práce se zaměřuje na rozvoj technických dovedností během neformálního vzdělávání. Zabývá se charakteristikou pojmů neformální vzdělávání a technická gramotnost. V práci jsou popsány vybrané metody, již ověřené a využívané v technickém vzdělávání. Součástí práce jsou autorkou navržené a posléze i ověřené pokusy a experimenty přispívající k rozvoji technických dovedností. |
Abstract in different language: | The bachelor's thesis focuses on the development of technical skills during non-formal education. It deals with the characteristics of the concepts of non-formal education and technical literacy. The thesis describes selected methods that are used in technical education. Part of the thesis are the author's proposed experiments that were verified later. These experiments contributing to development to technical skills. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace - Baselidesova.pdf | Plný text práce | 1,23 MB | Adobe PDF | View/Open |
PosudekOponentaSTAG.pdf | Posudek oponenta práce | 34,82 kB | Adobe PDF | View/Open |
PosudekVedoucihoSTAG.pdf | Posudek vedoucího práce | 38,24 kB | Adobe PDF | View/Open |
Baselidesova - protokol.pdf | Průběh obhajoby práce | 264,27 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/44441
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.