Přihlásit se
Hledat
Hledat v:
Vše v DSpace
Publikace ZČU / UWB Publications
Časopisy ZČU / UWB Journals
Journal of WSCG
Volume 10 (2002)
Volume 10, number 1-2 (2002)
výraz
Aktuální filtry:
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Začít nové hledání
Přidat filtry:
Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Výsledky 31-40 z 61.
předchozí
1
2
3
4
5
6
7
další
Odpovídající záznamy:
Datum vydání
Název
Autor
2002
Shadow volumes revisited
Roettger, Stefan
;
Irion, Alexander
;
Ertl, Thomas
2002
Human pose estimation from silhouettes: a consistent approach using distance level sets
Sminchisescu, C.
;
Telea, A.
2002
Smooth brushing for focus+context visualization of simulkation data in 3D
Doleisch, Helmut
;
Hauser, Helwig
2002
A framework to investigate behavioural models
Barros, Leandro Motta
;
Evers, Tatiana Figueiredo
;
Musse, Soraia
2002
Glyph representation of directional texture properties
Battiato, S.
;
Gallo, G.
;
Nicotra, S.
2002
PGF: a new progressive file format for lossy and lossless image compression
Stamm, Christoph
2002
Direct pattern tracking on flexible geometry
Guskov, Igor
;
Zhukov, Leonid
2002
A method for obtaining the tesseract by unraveling the 4D hypercube
Ramírez, Antonio Aquilera
;
Aguila, Ricardo Peréz
2002
Line scratch on digital images: an energy based model
Vitulano, D.
;
Bruni, V.
;
Ciarlini, P.
2002
Level of motion in virtual reality
Berka, R.
hledání
v celé knihovně
v kolekci
navigace
DSpace at University of West Bohemia
procházet
Komunity a kolekce
Autoři
Názvy
Klíčová slova
Druh dokumentu
Autor
2
Yamaguchi, Yasushi
1
Aguila, Ricardo Peréz
1
Akabane, K.
1
Albrecht, Irene
.
další >
Předmět
6
rendering
6
vykreslování
3
animace
3
animation
.
další >