Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorSoukupová, Pavla
dc.contributor.authorZachová, Markéta
dc.contributor.authorRanda, Miroslav
dc.contributor.authorRejlová, Jana
dc.date.accessioned2018-03-20T09:24:53Z
dc.date.available2018-03-20T09:24:53Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationSOUKUPOVÁ, Pavla; ZACHOVÁ, Markéta; RANDA, Miroslav; REJLOVÁ, Jana. Mezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy: fyzika. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2016. 40 scs
dc.identifier.urihttps://czv.zcu.cz/Kurz/2div017-mezipredmetove-vztahy-a-badatelske-metody-v-popularizaci-vedy-fyzika/
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/29404
dc.description.abstractModul přináší náměty k uplatnění mezipředmětových vztahů a badatelských metod z pohledu obecné pedagogiky a oborové didaktiky. Modul byl vytvořen ve spolupráci oborového didaktika a pracovníků katedry pedagogiky.cs
dc.description.sponsorshipTento materiál vznikl z finanční podpory Evropského sociálního fondu a státního rozpočtu České republiky v rámci projektu „Popularizace vědy a badatelsky orientované výuky“, registrační číslo CZ.1.07/2.3.00/45.0007.cs
dc.format42 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjectvolnočasové aktivitycs
dc.subjectpopularizace vědycs
dc.subjectmezioborové vztahycs
dc.subjectbadatelské metodycs
dc.subjectfyzikacs
dc.titleMezipředmětové vztahy a badatelské metody v popularizaci vědy: fyzikacs
dc.typepracovní sešitcs
dc.typeworkingPaperen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.subject.translatedleisure activitiesen
dc.subject.translatedpopularization of scienceeen
dc.subject.translatedinterdisciplinary relationsen
dc.subject.translatedresearch methodsen
dc.subject.translatedphysicsen
dc.type.statusPeer-revieweden
Appears in Collections:Přírodní vědy / Natural science

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Mezioborove vztahy.pdfPlný text1,86 MBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/29404

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.