Hledat


Aktuální filtry:
Začít nové hledání
Přidat filtry:

Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.


Výsledky 1-10 z 12.
Odpovídající záznamy:
Datum vydáníNázevAutor
2020Learning from the sales conversion rate throughout its product life cycle analysis: A case of study for the Spanish automotive sectorSaco, Manuela; Galiano, Aida; Rodríguez, Vicente
2020Practical application of forms and tools of marketing communication in the sme sectorAdamska, Małgorzata
2020Comparison of grocery shopping behaviour of slovak residents on the Slovak-Austrian border: An empirical study – Hainburg an der DonauKita, Pavol; Křižan, František; Bilková, Kristína; Zeman, Milan; Siviček, Tomáš
2019Vliv dětí na kupní rozhodování v rodiněVávra, Oldřich; Zamazalová, Marcela
2020Prostorová mobilita uživatelů služby Airbnb v kontextu současných megatrendůNovotná, Markéta; Beckertová, Eliška
2019Consumers´ Cross-Border Shopping Behaviour in the City of KonstanzStros, Michael; Möslein-Tröppner, Bodo; Říha, David
2017Estimating consumers’ behaviour in motor insurance using discrete choice modelsDragos, Cristian Mihai; Dragos, Simona Laura
2019Factors influencing consumer behaviour of generation Y on the Czech wine marketNěmcová, Jana; Staňková, Pavla
2021Consumer behaviour changes during times of the covid-19 pandemic: an empirical study on Slovak consumersVeselovská, Lenka; Závadský, Ján; Bartková, Lucie
2022Consumers’ perceptions of health and factors influencing fulfilment of the need for healthcare in eu countriesAntošová, Irena; Hazuchová, Naďa; Stávková, Jana