Hledat


Aktuální filtry:
Začít nové hledání
Přidat filtry:

Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.


Výsledky 1-10 z 11.
Odpovídající záznamy:
Datum vydáníNázevAutor
2009Retail services quality and behavioural intentions: an empirical application of the retail service quality scale in Northern CyprusNadiri, Halil; Tümer, Mustafa
2008Consumer perceptions of Tesco own brands: the Czech republic and the United kingdomAnchor, John R.; Kouřilová, Tereza
2010Internationalization in the process of the czech retail developmentSimová, Jozefína
2013Linking retail service quality, satisfaction and perceived value to customer behavioral intentions: evidence from SerbiaRajic, Tamara; Dado, Jaroslav; Taborecka-Petrovicova, Janka
2016Transformation of retailing in post-communist Slovakia in the context of globalizationKrižan, František; Bilková, Kristína; Kita, Pavol; Siviček, Tomáš
2020Comparison of grocery shopping behaviour of slovak residents on the Slovak-Austrian border: An empirical study – Hainburg an der DonauKita, Pavol; Křižan, František; Bilková, Kristína; Zeman, Milan; Siviček, Tomáš
2021Využití samoobslužných pokladen v maloobchodě: jejich vliv na zákaznickou spokojenost a vývoj těchto technologií na českém trhuDvořáková, Michaela
2016Analýza využití QR kódů v maloobchodě v České republiceČechurová, Lenka
2022Nákupní podmínky a chování zákazníků na českém venkově – výzkum ve vybraných obcíchCimler, Petr; Kiprý, Miroslav
2022Retail support using modern marketing communication toolsHes, Aleš; Šálková, Daniela; Valůch, Martin