Přihlásit se
Hledat
Hledat v:
Vše v DSpace
Publikace ZČU / UWB Publications
Sborníky ZČU / UWB Proceedings
WSCG: Short Papers
WSCG '2002: Short Communication Papers
WSCG '2003: Short papers
WSCG '2004: Short Communications
WSCG '2005: Short Papers
WSCG '2006: Short Papers Proceedings
WSCG '2007: Short Communications Proceedings
WSCG '2015: Short Papers Proceedings
WSCG '2016: Short Papers Proceedings
WSCG '2017: Short Papers Proceedings
WSCG '2018: Short Papers Proceedings
WSCG '2019: Short Papers Proceedings
výraz
Aktuální filtry:
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Začít nové hledání
Přidat filtry:
Filtry použijte k upřesnění výsledků hledání.
Název
Autor
Předmět
Datum vydání
Typ dokumentu
rovná se
obsahuje
ID
není rovno
neobsahuje
nemá ID
Výsledky 31-40 z 46.
předchozí
1
2
3
4
5
další
Odpovídající záznamy:
Datum vydání
Název
Autor
2016
Facial expression recognition using salient facial patches
Mliki, Hazar
;
Hammami, Mohamed
2016
Polynomiography for square systems of equations with Mann and Ishikawa iterations
Gdawiec, Krzysztof
;
Kotarski, Wiesław
;
Lisowska, Agnieszka
2016
MorphableUI: a hypergraph-based approach to distributed multimodal interaction for rapid prototyping and changing environments
Krekhov, Andrey
;
Grüninger, Jürgen
;
Baum, Kevin
;
McCann, David
;
Krüger, Jens
2016
Visualization and 3D printing of multivariate data of biomarkers
Thrun, Michael C.
;
Lerch, Florian
2016
Low latency rendering in augmented reality based on head movement
Kim, Jung-Bum
;
Choi, Joon-Hyun
;
Ahn, Sang-Jun
;
Park, Chan-Min
2016
Real-time rendering of continuous levels of detail for sparse voxel octrees
Jabłoński, Szymon
;
Martyn, Tomasz
2016
Efficient B-spline wavelets based dictionary for depth coding and view rendering
Dorsaf, Sebai
;
Chaieb, Faten
;
Ghorbel, Faouzi
2016
Fast and robust construction of 3D architectural models from 2D plans
Pandey, Jalaj
;
Sharma, Ojaswa
2016
Enabling gesture interaction with 3D point cloud
Cook, Harrison
;
Vinh Nguyen, Quang
;
Simoff, Simeon
;
Lin Huang, Mao
2016
Optimized skin rendering for scanned models
Hernando, Roger
;
Chica, Antoni
;
Vazquez, Pere-Pau
hledání
v celé knihovně
v kolekci
navigace
DSpace at University of West Bohemia
procházet
Komunity a kolekce
Autoři
Názvy
Klíčová slova
Druh dokumentu
Autor
3
Ghorbel, Faouzi
2
Avetisyan, Razmik
2
Chaieb, Faten
2
Rosenke, Christian
.
další >
Předmět
4
computer graphics
4
počítačová grafika
4
virtual reality
4
virtuální realita
.
další >
Typ dokumentu
46
conferenceObject
46
konferenční příspěvek